مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
۰ نفر

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا مهلت پرداخت جرایم رانندگی معوقه را اعلام کرد و گفت: رانندگان اگر در زمان مشخص‌شده جریمه‌های معوقه خود را بپردازند، می‌توانند از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد استفاده کنند.

جریمه ـ پلیس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمدحسن ابراهیم‌پور رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: رانندگان فقط تا ۳۰ دی سال جاری مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد استفاده کنند.

او توضیح داد: امسال با پیشنهاد نیروی انتظامی و تصویب مجلس شورای اسلامی، جریمه دو برابری ناشی از دیرکرد پرداخت جرایم رانندگی در سال‌های ۱۳۹۹ و قبل آن در سال ۱۴۰۰ بخشیده شد و رانندگان تا سی‌ام دی سال ۱۴۰۰ مهلت دارند جریمه‌های معوقه خود را پرداخت و از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد استفاده کنند.

سرهنگ ابراهیم‌پور افزود: رانندگان برای بهره‌مندی از این بخشودگی باید اصل جریمه خود را تا پیش از پایان دی پرداخت کنند و در غیر این صورت دو برابری جرائم به قوت خود باقی خواهد بود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا درباره روش مناسب و بهینه برای پرداخت جرائم رانندگی بیان کرد: رانندگان می‌توانند با نصب اپلیکیشن «پلیس من» روی گوشی همراه خود نسبت به استعلام و پرداخت و همچنین بهره‌مندی از سایر خدمات پلیس راهور استفاده کنند.

او گفت: بهترین درگاه برای پرداخت جرائم رانندگی به غیر از اپلیکیشن «پلیس من» استفاده از درگاه‌های بانکی است.

سرهنگ ابراهیم‌پور به رانندگان توصیه کرد: به غیر از درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن «پلیس من» از هیچ اپلیکیشن یا سایت دیگری برای پرداخت جرائم استفاده نکنند و حتی‌المقدور پرداخت جرائم خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.
 

کد خبر 641494

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha