مجموع نظرات: ۰
شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
۰ نفر

نایلون حبابدار به دلیل ویژگی منحصر به فرد خود در صنایع  متفاوت و مصارف خانگی به عنوان محصولی پرکاربرد شناخته می‌شود. حضور این پلاستیک ارزشمند با امکان حفاظت از لوازم مختلف در مبحث تولید و بسته‌بندی بسیار حائز اهمیت بوده و لازم است در خرید آن دقت و اهتمام کافی به کار برده شود تا انتقال لوازم تولیدی و مد نظر به مقصد دلخواه با امنیت بیشتری صورت پذیرد.

نایلون حبابدار

بنابراین کسب اطلاعات در زمینه‌‎ی تهیه‌‎ی نایلون حبابدار و آشنایی با چگونگی خرید و فروش این محصولات خالی از لطف نبوده و می‌تواند در ایجاد خریدی موفق مثمرثمر واقع شده و رضایت بیشتری را از صاحبان صنایع و  متقاضیان این محصولات کسب نماید.

اهمیت و مزایای خرید نایلون‌‎های حبابدار

ممکن است بارها در هنگام خرید اجناس نو و تازه از فروشگاه‎‌ها با نایلون‎‌هایی حبابداری که به دور محصولات خریداری شده پیچیده‌‎ شده‌‎اند، مواجه شده باشید. در حقیقت نایلون حبابدار به دلیل نوع ساختار خود توانایی محافظت از وسایل متعدد را برعهده داشته و ریسک جا به جایی و حمل و نقل این وسایل را کاهش می‌دهد. به همین دلیل بسیاری از صنایع پس از اتمام مراحل تولید، برای کاهش ضررهای مالی ناشی از شکستن لوازم تولید شده و یا آسیب به آن‌‎ها در حین حمل در مسافت‌‎های مختلف، از نایلون‎‌های حبابدار استفاده می‌کنند.

 اما خرید نایلون حبابدار به صنایع و بسته بندی لوازم مختلف از جمله ظروف شیشه‌ای چینی و... محدود نشده و در مبحث اساس کشی و جا به جایی منزل خصوصا برای مستاجرانی که هر چند وقت یک بار مجبور به تعویض منزل هستند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در واقع این نایلون‎‌ها سبب می‌شوند تا لوازم یک شخص در حین جا به جایی و حمل و نقل از مکانی به مکان دیگر و قرار گرفتن اشیای متفاوت در کنار یکدیگر آسیبی ندیده و اساس‌کشی با کمترین ضرر مالی انجام شود.

نایلون‎‌های حبابدار چگونه سبب محافظت از وسایل خواهند شد

حباب‎‌های قرار گرفته شده بر روی نایلون حبابدار علاوه بر این که سبب ایجاد سرگرمی و لذت برای کودکان و حتی بزرگ‌‎ترها می‌شود، ن کارتن جلوگیری به عمل خواهند آورد. 

نایلون حبابدار را از کجا تهیه کنیم؟

خوشبختانه امروزه شرکت‎‌های متعددی در زمینه‌‎ی تولید نایلون حبابدار به فعالیت پرداخته و در تامین نیاز بازار داخلی کوشش‌‎های فراوانی از خود نشان داده‌‎اند. اما علی‌رقم این کوشش‌‎ها ممکن است افراد به دلایلی نتوانند این محصولات را به قیمت اصلی و واقعی آن و به گونه‌‎‌‎ای مقرون به صرفه خریداری نمایند. لذا برخی از مراکز تولیدی به جهت دسترسی راحت‎‌تر مردم به نایلون‌‎های حبابدار باکیفیت شرکت‌‎ها، با قیمت‎‌های مصوب، تصمیم به فروش آنلاین این محصولات و ارائه آن‎‌ها به صورت مستقیم و بدون واسطه نموده‌‎اند. از این رو صنایع مختلف  متقاضیان نایلون‎‌های حبابدار تنها با مراجعه به وبسایت‌های اینترنتی این مراکز می‌توانند محصول مدنظر خود را انتخاب نموده و به صورت عمده و یا تک (بسته به نیاز خود) آن را تهیه نماید. پس تنها کافی است مراکز مورد اطمینانی که محصولات با کیفیت خود را با قیمت منصفانه‌‎تری به فروش می‌‎رسانند و یا خدمات مطلوب‌‎تری چون تنوع بالا و یا ارسال سریع محصولات و... را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، از طریق مقایسه‎‌ی وبسایت‎‌های مختلف شناسایی شده و به مراجعه حضوری و یا خرید اینترنتی نایلون حبابدار مدنظر اقدام شود.

فروش نایلون حبابدار

انواع نایلون‌‎های حبابدار

جالب است بدانید که نایلون حبابدار در انواع و مدل‎‌های متفاوتی در مراکز فروش موجود بوده و هر شخص بر اساس نیاز خود می‌تواند به سراغ یکی از این انواع رفته و آن را به صورت اینترنتی و یا حضوری تهیه نماید. کیسه‌‎های حبابدار و نایلون‎‌های حبابدار چند لایه از انواع متفاوت این محصولات هستند که در مراکز فروش آن حضور دارند.

کیسه‎‌های حبابدار

تولید کیسه‎‌ی حبابدار به جهت بسته بندی وسایل خاص و متفاوتی چون لوازم الکترونیکی و یا الکتریکی و یا قطعات خودرو و.... حائز اهمیت بوده و به گونه‎‌ای تضمین کننده‎‌ی سلامت این لوازم در حین جا به جایی و انتقال خواهد بود. کیسه‎‌های حبابدار می‌توانند در دو نوع دو بعدی و سه بعدی در مراکز تولید نایلون حبابدار تولید شده و به بازار فروش و یا به صورت مستقیم به صنایع مدنظر عرضه شوند. کیسه‎‌های حبابدار دو بعدی که به نوع معمولی نیز شناخته می‌شوند، جهت بسته بندی اجسامی که حالت مکعبی نداشته و تنها از دو بعد زیر و رو بهرمندند چون قاب عکس و تابلو، لوازم یدکی خودرو، شیرآلات و .... مناسب خواهند بود. این در حالی است که نوع سه بعدی آن را می‌توان در بسته بندی کلیه‎‌ی قطعاتی چون اجاق گاز، تخت خواب و کمد، یخچال فریزر و .... که از شکل منظم و سه بعدی بهرمندند بکار برد.، سبب شکیل‌‎تر شدن بسته بندی و کاهش نیاز به نیروی کار و کاهش مصرف چسب در صنایع و کاهش هدر رفت نایلون حبابدار خواهد شد. 

نایلون‎‌های حبابدار چند لایه

گاهی اوقات مشتریان به دلیل حساسیت لوازم تولیدی خود، محافظت بیشتری را از یک نایلون حبابدار انتظار دارند که در این حالت می‎‌بایست به سراغ محصولات چند لایه‎‌ی مرکز فروش نایلون حبابدار رفته و با خرید این محصولات ایمنی بالاتری را برای لوازم تولیدی خود به ارمغان بیاورند. چرا که نایلون‌‎های حبابدار چندلایه در برابر نوع یک لایه‌‎ی آن از حباب‌‎های بیشتری بهرمند بوده و در نتیجه به نسبت اضافه شدن تعداد لایه‌‎های بیشتر میزان محافظت از محصولات نیز چند برابر خواهد شد.

نایلون‎‌های حباب درشت و ریز

یکی از موضوعات جالبی که در بحث تولید و فروش نایلون حبابدار با آن رو به رو می‌شویم، امکان تولید این محصولات با حباب‌‎هایی متفاوت و در سایز‎های مختلف درشت و ریز می‎‌باشد. در حقیقت یکی از اقدامات دیگری که شرکت‌‎های تولیدی نایلون‎‌های حبابدار در راستای ایجاد محافظت حداکثری از لوازم تولیدی صنایع و یا منازل به انجام رسانده‎‌اند، تولید نایلون‎‌‎های حباب درشت می‌باشد. چرا که حباب‎‌های درشت در برابر حباب‎‌های ریزتر به دلیل برخورداری از هوای بیشتر و کاهش سطح تماس محصول با فشار‎ها و ضربات معمولا محافظت بیشتری را برای محصولات مختلف و حساس حاصل خواهند نمود. به همین دلیل متقاضیانی که به دنبال محافظت بیشتری از محصولات و لوازم خود هستند، می‌توانند به خرید و یا سفارش نایلون‎‌ حباب دار چند لایه و یا نوع حباب درشت آن بپردازند تا به آن ایمنی دلخواه خود دست یابند.

فروش نایلون حبابدار

قیمت نایلون‌‎های حبابدار

با توجه به این امر که نایلون‎‌ حبابدار در مدل‎‌های متفاوت و توسط شرکت‎‌ها و برندهای مختلفی تولید می‌‎شوند نمی‌توان قیمت دقیقا مشخصی را برای آن عنوان کرد. اما چیزی که مسلم است این است که با ارتقای کیفیت این محصولات و یا افزایش تعداد لایه‌‎ها و یا هر تغییری که در راستای افزایش ایمنی و محافظت لوازم انجام گیرد، قیمت نایلون حبابدار نیز افزایش پیدا خواهد کرد. نکته‎‌ی مهمی که در مبحث خرید و فروش این محصولات از مراکز تولیدی آن حائز اهمیت است، این است که کیفیت این محصولات می‎‌بایست با قیمت ارائه شده توسط این مراکز همخوانی داشته باشد تا مشتریان با خرید اجناس بی‎‌کیفیت و قیمت گزاف دچار ضرر مالی نشوند.

در صورت تمایل به خرید نایلون حبابدار و یا دیگر محصولات لازم در بسته بندی می‌توانید به سایت حباب باران ارائه دهنده‌‎ی انواع لوازم بسته بندی اعم از فیلم استرچ، نایلون شیرینگ و پالت بند و کاور حبابدار و.... مراجعه نمایید. این مرکز با برخورداری بیش از ۳۰ سال سابقه در تولید لوازم بسته بندی و به عنوان یکی از تولیدکنندگان عمد‎ه‌‎ی لفاف‌‎های بسته بندی با کیفیت، آماده ثبت سفارشات مشتریان عزیز در آدرس الکترونیکی https://baranplastic.com/ و شماره تماس ۰۹۱۲۷۰۰۹۶۰۰ خواهد بود.

کد خبر 641031

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha