یا می‌دانید یک عینک آفتابی خوب، چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه باید عینک استاندارد را از غیر استاندارد تشخیص داد؟ آیا عینک‌های پلاریزه را می‌شناسید و از فواید آن مطلع هستید و برترین برندهای عینک در جهان آشنایی دارید؟ با ما همراه باشید تا این سؤالات  را مورد بررسی قرار دهیم و پاسخ کامل و جامعی را برای هر کدام از آن‌ها خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

عینک استاندارد.jpg

اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاوه بر زیبایی ظاهر خود، به محافظت از چشمانتان نیز اهمیت می‌دهید، لازم است در هنگام خرید، عینکی را انتخاب کنید که استاندارد بوده و بتواند تا حد بسیار زیادی به‌عنوان محافظی قوی در برابر چشمان شما عمل کند. از این جهت لازم است مراکزی را جهت خرید عینک انتخاب کنید که مطمئن باشید بهترین‌ محصولات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

عینک آفتابی استاندارد چیست؟

آیا تاکنون در هنگام خرید عینک دودی، از خودتان پرسیده‌ایدعینک آفتابی استاندارد چیست؟ در این بخش از مقاله قصد داریم ویژگی‌های یک عینک استاندارد را خدمت شما عزیزان بیان کنیم تا دیگر به سراغ عینک‌های بی‌کیفیت، فیک و نامناسب نروید و سلامت چشم های خود را به خطر نیندازید.

ویژگی‌های یک عینک استاندارد عبارت است از:

مناسب بودن فرم عینک: دقت داشته باشید فریم عینکی که انتخاب می‌کنید، به‌گونه‌ای باشد که حداقل نور از کناره‌های عینک به چشمانتان برسد. همچنین دسته عینک به صورتی باشد که به‌راحتی بر روی صورت بنشیند و با آن احساس راحتی داشته باشید. مورد بعدی که باید به آن توجه داشته باشید، مناسب بودن فاصله عینک از چشمانتان است به‌گونه‌ای که مژه‌ها برخوردی به عینک نداشته باشند. معمولاً پیشنهاد می‌شود از عینک‌هایی استفاده شود که دارای دسته‌های پهنی هستند؛ زیرا این نوع از عینک‌ها بهتر از دو طرف چشم محافظت می‌کنند.

رنگ لنز عینک: درست است که نمی‌توان کیفیت عینک آفتابی را وابسته به رنگ لنز آن دانست؛ اما به‌طور کلی لنزهای خاکستری و سبز رنگ به یک اندازه، تمام شعاع‌های نوری را از خود عبور می‌دهند و برای استفاده مداوم در بیرون و همچنین فعالیت‌های ورزشی مناسب‌اند. لنزهای قهوه‌ای رنگ نیز، عمق دید را تا حد بسیار زیادی افزایش می‌دهند. رنگ زرد نیز تا حد بسیار خوبی، طول موج آبی نور را فیلتر کرده و لنزهای قرمز رنگ، خستگی چشم را کاهش داده و عمق دید را افزایش می‌دهند.

میزان محافظت در برابر اشعه ماوراءبنفش خورشید: عینک‌های استاندارد به‌گونه‌ای هستند که تا حدود زیادی از چشم‌ها در برابر اشعه ماوراءبنفش جلوگیری کنند. پزشکان معمولاً عینک‌هایی را استاندارد می‌دانند که بتوانند تا 99 درصد، اشعه ماوراءبنفش را مهار کنند.

پلاریزه بودن عینک آفتابی به چه معنا است؟

اگر نمی‌دانید پلاریزه بودن عینک آفتابی به چه معناست، مطالعه‌ی این بخش را از دست ندهید. در پایان خواهید دانست که پلاریزه بودن عینک‌ها به چه معنا است.

ویژگی عینک آفتابی استاندارد به نقل از اپتیک پاسارگاد ایران

در یک تعریف کلی، باید بگوییم عینک‌های پلاریزه عینک‌هایی هستند که اجازه‌ی رسیدن نورهای منعکس شده از سطوح مختلف به چشم‌ها را نمی‌دهند. در واقع عینک‌های پلاریزه، تنها نورهای عمودی منعکس شده را به چشم‌ها می‌رسانند؛ زیرا نورهای افقی برای چشم‌ها ضرر دارند و عینک‌های پلاریزه با این هدف طراحی و ساخته شده‌اند.

عینک‌های آفتابی پلاریزه کاربردهای بسیار زیادی دارند. برخی از این کاربردها عبارت است از:

  • در طول رانندگی، جهت جلوگیری از رسیدن نورهای منعکس شده از شیشه‌های خودرو روبه‌رو و سطح جاده بسیار مناسب هستند.
  • در ورزش‌های زمستانی و جلوگیری از منعکس شدن نور از سطح یخ و برف مفیدند.
  • در ورزش‌های آبی به‌منظور جلوگیری از منعکس شدن نور آب استفاده می‌شوند.
  • در تفریحاتی همچون قایق سواری و ماهیگیری و ... نیز بهتر است از عینک‌های پلاریزه استفاده شود.

شما عزیزان می‌توانید تنها با مراجعه به فروشگاهی معتبر و شناخته شده، عینک‌های پلاریزه اصل را خریداری کنید و در مواقع لزوم استفاده نمایید.

آشنایی با بهترین برندهای عینک دودی

اگر به دنبال خرید از بهترین برندهای عینک دودی هستید، در ابتدا لازم است آن‌ها را بشناسید و در نهایت بسته به سلیقه‌ی خود، خرید کنید. همچنین دقت داشته باشید که عینک‌های فیک امروزه در تعداد بسیار بالایی در بازار موجود است و از این جهت، لازم است برای خرید عینک موردنظرتان، فروشگاه معتبر و مطمئنی را انتخاب کنید.

اکنون به معرفی بهترین برندهای عینک آفتابی می‌پردازیم:

  • ری بن: از انواع مدل‌های معروف آن، می‌توان به مدل کلاب مستر کلاسیک، ویفر، خلبانی و ... اشاره کرد.
  • اوکلی: از انواع مدل‌های معروف آن، می‌توان به مدل گاسکان پریزم، المونت پریزم سافایر و ... اشاره کرد.
  • پرادا: از انواع مدل‌های معروف آن،‌ می‌توان به مدل سوئینگ، لینیا روسا و ... اشاره کرد.
  • میو میو: از معروف مدل آن، می‌توان به مدل چشم گربه‌ای اشاره کرد.
  • ورساچه: از انواع مدل‌های معروف آن، می‌توان به مدل دابل بریج، خلبانی و ... اشاره کرد.

بهترین مرکز فروش عینک آفتابی

تاکنون در رابطه با ویژگی‌های یک عینک مناسب صحبت کردیم. به‌طور کلی اگر به دنبال خرید عینک اصل و باکیفیتی هستید، به مراکزی مراجعه کنید که از آن‌ها مطمئن باشید.

ویژگی عینک آفتابی استاندارد به نقل از اپتیک پاسارگاد ایران

ما در این جا بهترین مرکز فروش عینک یعنی فروشگاه اپتیک پاسارگاد ایران را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این مرکز، از فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده بوده و توانسته در طول این سال‌ها، محصولات اصل و در عین حال متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. به همین دلیل از طریق این مراکز فروش، شما عزیزان می‌توانید از بهترین برندهای دنیا، عینک خود را خریداری نمایید و علاوه بر محافظت از چشمان خود، زیبایی خود را دو چندان کنید.

سخن پایانی

در ابتدا عینک آفتابی استاندارد را معرفی کردیم و دانستید برای خرید یک عینک استاندارد، لازم است چه مواردی را در نظر داشته باشید. در ادامه عینک‌های پلاریزه را شناختید و با کاربردهای آن‌ها در مکان‌های مختلف آشنا شدید. در ادامه بهترین برندهای عینک‌ را نام بردیم و در نهایت دانستید برای داشتن یک عینک مناسب، لازم است محلی را برای خرید انتخاب کنید که شناخته شده باشد و به شما عزیزان محصولات را به صورت اورجینال و اصل تحویل دهد. 

کد خبر 640740

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha