سردار محمدرضا نقدی گفت: ما باید از این فضای ننگین که در اینترنت جهانی است، بتوانیم به استقلال برسیم و بتوانیم نرم‌افزارها و پیام رسان‌های خود را داشته باشیم.

نقدی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از صداوسیما، سردار محمدرضا نقدی در همایش نسل سلیمانی و اختتامیه پویش همکلاسی مهربان افزود: حضور شما دانش آموزان بسیجی یادآور صدها هزار دانش‌آموز مجاهد در جبهه‌های دفاع مقدس و ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید است؛ دانش‌آموزانی که با شور و حماسه و عشق و امید و با سن کم شناسنامه‌های خود را دستکاری می‌کردند تا حضور خود را در جبهه‌ها موجه کنند.

وی بیان کرد: چهره‌های مصمم شما نشان دهنده پایداری شما در مسیر حاج قاسم سلیمانی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن اشاره و عنوان کرد: دانش آموزان باید در میدان جنگ نرم و تهاجم فرهنگی در مقابل دشمانان بایستند و صنعت فناوری اطلاعات و نرم افزار را فتح کنند.
سردار محمدرضا نقدی تصریح کرد: ما باید از این فضای ننگین که در اینترنت جهانی است، بتوانیم به استقلال برسیم و بتوانیم نرم افزارها و پیام رسان‌های خود را داشته باشیم. 

وی گفت: در حالی که لیبرال دموکراسی غرب به فکر خودخواهی است، شما آمده‌اید که سخاوتمندانه امکانات کم خود را به همکلاسی‌های خود هدیه کنید.

سردار نقدی بیان کرد: این مرام به انسان عظمت و شخصیت می‌دهد؛ این مرام فتوت و مردانگی است که سلیمانی‌ها و ابومهدی‌ها را می‌سازد. 

وی اضافه کرد: از ابتدای کرونا تاکنون ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار بسته حمایتی در تهران توسط بسیج توزیع شده است که این کار کوچکی نیست و نشانگر ایثار مردم است.

کد خبر 640656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha