نماینده مردم کلاته در مجلس گفت: برخی از مدیران باقیمانده از دولت قبل که در رده‌های مختلف همچنان حضور دارند از لابی‌های مختلفی برای حفظ سمت خود استفاده می‌کنند.

رضا آریان‌پور

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، رضا آریان‌پور در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی مجلس (سه‌شنبه ۹ آذر) خطاب به رئیس‌جمهور گفت: دو گروه از مدیران برای دولت و ملت آفت هستند و در سال‌های آتی آرزوها، برنامه‌ها و اهدافی را که برای مردم دارید به قهقرا خواهند برد و کشور را با چالش روبه‌رو خواهند کرد.

نماینده مردم کلاته در مجلس اظهار داشت: گروه اول مدیران ناکارآمد، بی‌برنامه، پشت میزنشین و بی‌انگیزه به جا مانده از دولت سابق هستند که هدف نهایی آنها حفظ جایگاه و منافع فردی و اطرافیانشان است.

وی افزود:‌ از این دست مدیران در وزارتخانه‌ها تا رده‌های استانی و شهرستانی فراوان داریم این افراد از لابی‌های مختلفی برای حفظ سمت خود استفاده می‌کنند و متأسفانه گاهی هم ما نمایندگان هستیم که لابی این مدیران می‌شویم.

آریان‌پور خاطرنشان کرد:‌ گروه دوم مدیرانی هستند که طاقت طی کردن پله‌های ترقی را به صورت تدریجی ندارند و بدون داشتن دانش، تجربه، رزومه و صلاحیت لازم به مدت کافی به مدد دوستی و رفاقت یا روابط فامیلی در رده‌های مدیریتی شهرستانی و استانی و بعضا ملی قرار می‌گیرند و یک شبه ره چندین ساله را طی می‌کنند و باعث تأثر و تأسف است که گاه نیروهای خبره، نخبه، دلسوز و مردمی به بهانه‌های مختلف در حاشیه قرار می‌گیرند و افرادی بدون صلاحیت با استفاده از لابی‌های مختلف در رأس مدیریت‌های حساس قرار می‌گیرد.

نماینده مردم کلاته در مجلس اظهار داشت: واقعیت آن است که آنچه که در شرایط سخت کنونی کشور به قلب مردم آرامش می‌دهد و آنها را نسبت به آینده امیدوار نگاه می‌دارد چهره نورانی، دلسوز، مصمم و آرام شخص مقام معظم رهبری و شخص آیت‌الله رئیسی است وگرنه از بسیاری از مدیرانی که ما آنها را می‌شناسیم شفایی برای دردهای مردم حاصل نخواهد شد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

کد خبر 640335

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha