فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از کشف کتیبه خط میخی در زمین کشاورزی در شهرستان رامهرمز خوزستان خبر داد.

کتیبه خط میخی

به‌گزارش همشهری آنلاین به نقل از میراث‌آریا، سردارحسن مهری  بیان کرد: برابر گزارش فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان خوزستان و بر اساس عملیات کشاورزی در زمین زراعی شخصی با هویت معلوم، یک کتیبه خط میخی کشف و به یگان حفاظت شهرستان رامهرمز خوزستان اعلام شد، با توجه به حساسیت خبر واصله، موضوع در دستور کار یگان حفاظت قرار گرفت.

فرمانده یگان حفاظت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: این کتیبه برای انجام کار کارشناسی به امین اموال تحویل داده شد و در پی کارشناسی‌های فنی از سوی کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، اصالت کتیبه  تأیید و قدمت آن به دوره عیلامی تخمین زده شد.

کد خبر 640317

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
    2 1
    از دروغ و دزدی خسته شدیم میگم خدایا الان وقت اذان هست با دلی شکسته در این وقت اذان بهت میگم و ازت میخوام ظهور اقا امام زمان رو خیلی نزدیک کن تا با امدنش این کثافت ها نابود بش و ما حداقل چند روزی کیف کنیم و مطمئن هستم همین طور هم میشه. ظهور خیلی نزدیکه باور نمیکنید علایم ظهور را مطالعه کنید و ببینید چقدر نزدیک هستیم. سگ پلنگ شکار میکنه پسرا ارایش زنانه میکندد حیوانات وحشی تو خیابانها امدن دزدی دروغ را که دیگه نگم براتون وای وای خلاصلا اقا امام زمان به زودی زود میاد و ما ملت راحت میشویم
    • مهدی بابائی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
      0 0
      دوست عزیز این چیزی که اینجا گفتس چه ربطی به متن داشت؟