روزنامه کیهان با بیان اینکه یک و نیم میلیون بشکه نفت در روز صادر می‌شود و صادرات غیرنفتی هم افزایش یافته نوشت: موارد فوق در حالی رخ داده که دولت جدید بدون اینکه کشور را معطل توافق با خارج کند توانسته این دستاوردها را برای مردم به ارمغان بیاورد.

روزنامه کیهان

 به گزارش همشهری‌آنلاین، این روزنامه افزود: اما با این وجود،همان جریان شیفته غرب سعی دارد مدام زلف همه کارها خصوصا مسائل اقتصادی را همچون هشت سال پیش به موضوع برجام و توافق با یانکی‌ها گره بزند و باز هم با آدرس‌های غلط و تحریف واقعیتها، اذهان مسئولان نظام را مشوش کرده تا بازهم کشور گرفتار دور باطل معطلی توافق با غرب بماند.

مثلا فردی که در یک نهاد مشورتی تصمیم‌ساز عضویت دارد مدعی می‌شود: «تمامی فعالیت‌های اقتصادی برون مرزی، و البته گزاره‌های اقتصادی داخلی و(حتی) اصل صادرات تحت‌الشعاع مسائلی قرار گرفته که به صورت مستقیم با برجام و FATF مرتبط است». یا یک خبرگزاری که سابقه آشکاری در حمایت از غرب و برجام دارد در آستانه مذاکرات وین و از قول یک کارشناس ادعا می‌کند «اگر برجام به نتیجه برسد احتمالا بازار ملک به رونق نسبی می‌رسد!»

در این میان حتی یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای که مشهور به دریافت رشوه از شهرام جزایری است پا را فراتر از این حرفها گذاشته و در سیاهه‌ای التهاب آفرین ضمن القای ناامنی برای سرمایه‌گذاری در کشور از زبان فعالان صنعت و اقتصاد می‌نویسد: «در حوزه سرمایه‌گذاری ما نتوانسته‌ایم امنیت لازم را به وجود آوریم و همین امر هم خود، به ایجاد حس ناامیدی در میان مردم دامن زده است و اتفاقا طرح‌های شتابزده‌ای همانند طرح صیانت اینترنت یا طرح فرزندآوری! طرح‌هایی است که به امید و امنیت روانی طبقه متوسط که سرمایه‌های خرد دارند، آسیب می‌زند... ما فعالان اقتصادی با جدیت و نگرانی مذاکرات آذر را دنبال می‌کنیم!»

این اظهارات عجیب و غریب به وضوح دست‌های خالی جریان غربزده را برای اثبات ادعاهایش برملا می‌کند.

کد خبر 640260

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فیروزاسماعیلی IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 1
    کیهان باکتمان واقعیتهاوباهجمه قراردادن مخالفان نظرات خودمشکل ایجادمی کند.
  • رامین IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    3 0
    جریان شما که شیفته شرق است تا حالا چه گلی به سر این مملکت زده؟ یک و نیم میلیون بشکه نفت صادر میکنین به همین چین کمونیست پس پولش کجاست؟ حتی همین چین که شما شیفته و عاشق آنها هستی به جای پول جنسهای بنجل خودشون رو برای ما میفرستن. و یا روسیه تا حالا چیکار کرده برای ایران جز اینکه دنبال منافع خاص خودش و قربانی کردن ایران بوده.
  • US ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۹
    2 1
    کاملا صحیح است