مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
۰ نفر

شاید کشاورزی به نظر کار دشواری به نظر برسد، اما به نقل از آریا نهال همه چیز به انتخاب اولیه کشاورز و باغدار بازمی‌گردد.

نهال-گردو-پربار_ymhs.jpg

معرفی ۳ نهال گردویی که تا ۳۰۰ کیلو باردهی خواهند داشت:

رکوردهای فروش نهال گردو اهمیتی ندارند و در مقابل توصیه می شود بهترین نهال گردو را از بهترین نهالستان ایران خریداری نمایید. مدعیان تولید نهال جایی در این بازی بزرگ ندارند، بازی، بازی تولید با کیفیت ترین ارقام نهال گردو در ایرانِ عزیز است!

 آیا شما برای این بازی بزرگ آماده هستید؟ پس در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی ۳ نهال گردویی که توانایی باردهی تا ۳۰۰ کیلو به ازای هر درخت بالغ را دارا می باشند را به شما معرفی نماییم.

آیا هر گردی گردو است؟ آریا نهال اعتقاد دیگری دارد!

نهالستان آریا نهال یکی از قدیمی ترین و بهترین نهالستان های ایران توصیه ای مهم بر اساس سالها تجربه به شما عزیزان دارد! هر گردی، گردو نیست! از اصالت نهال های گردو حتما اطلاع یابید.

بسیاری از نهالستان های گردو ممکن است، به فروش نهال گردو بپردازند، اما قصد تحمیل نهال گردویی به شما داشته باشند که به هیچ عنوان مناسب مناطق آب و هوای شما نیست. پس لازم است در ابتدا قبل از خرید نهال گردو، تحقیقات کاملی از منابع معتبر مانند: آریا نهال، ویکی پدیا، گلد نهال و... سایر منابع معتبر صورت دهید. خرید نهال گردو مثل دلار سود دارد، پس ارزش تحقیق کردن را نیز دارد.

اما اگر وقت تحقیقات زیاد از منابع متعدد را ندارید، در لینک قرار داده شده در زیر می توانید مشخصات و قیمت خرید نهال گردو پیوندی در آریا نهال را با کپی کردن آدرس زیر در مروگر خود مشاهده نمایید: https://ariyanahal.ir/خرید-نهال-گردو/

اما در ادامه این مقاله به معرفی ۳ نهال گردو با باردهی ۳۰۰ کیلو در مناطق گرمسیر، معتدل و سردسیر می پردازیم، پس دعوت می شود تا انتها همراه ما باشید.

پربارترین نهال گردو در مناطق گرمسیر چه رقمی می باشد؟

در مناطق گرمسیر شاید کمتر باور کسی برسد که نهال گردویی بتواند به رشد خود ادامه دهد و دچار آفتاب سوختگی نشود. اما باید در اینجا دست نهالستان های معتبر را به نشانه ی قدردانی فشرد که توانستند یکی از بهترین نهال های گردو آمریکایی را وارد کشور کرده و بیش از یک دهه از بومی سازی این درخت گردو می گذرد.

فروش نهال گردویی که ۳۰۰ کیلو باردهی دارد!

این شما و این نهال گردو پکان:

یکی از ارقام گردو آمریکایی که باردهی بی نظیری در مناطق گرمسیر و ارتفاعات کم دارد، نهال گردوی پکان می باشد. شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که گردو پکان چیست؟ این نهال گردو آمریکایی کاملا بومی سازی شده است و با مغز گردویی به شدت جذاب، اماده است تا تمام بازی های باغات گردو در مناطق گرمسیر را تغییر دهد.

این درخت گردو پیوندی می باشد و مغز گردوی آن، از گران ترین مغزهای گردو در بازار شناخته می شود. از ارقام زودگل گردو می باشد و پس از دومین سال از کشت، باردهی خود را آغاز می کند. باردهی هر درخت بالغ نهال گردو پکان، ۳۰۰ کیلو می باشد که این باردهی در هشتمین تا دهمین سال پس از کشت به دست می آید.  نهال گردو پکان مناسب استان های گرمسیری با ارتفاعات کم مانند: رشت، مازندران و در جنوب کشور هم مانند: بوشه، آبادان، خرمشهر و... است.

پربار ترین نهال گردو مناسب مناطق معتدل:

در مناطق معتدل شما مانند مناطق گرمسیر دستتان بسته نیست. شما انتخاب بی شماری دارید از انواع ارقام نهال گردو اما در این میان پربارترین درخت گردو که بتواند باردهی بیش از ۲۵۰ کیلو را داشته باشد، کدام رقم است؟

این شما و این نهال گردو چندلر پیوندی:

این نهال گردو برگفته شده از بهترین مناطق کشاورزی در کشور آمریکا می باشد! این درخت گردو توانایی باردهی بیش از ۲۵۰ تا ۳۰۰ کیلو به ازای هر درخت بالغ را دارا می باشد.هر کشاورز و باغداری مطمئنا از مزایای نهال گردوی چندلر مطلع می باشد. این درخت رویاهای ثروت مند شدن را به واقعیت می پردازد. باردهی خود را از دومین سال آغاز و تا بیش از ۶۰ سال باردهی پرباری از خود به نمایش می گذارد.

از ارقام پیوندی گردو بوده و بسیار مقاومت مناسبی در برابر سرمای یکباره ی بهاره دارد اما برای مناطق بسیار سردسیر، گزینه ی بهتری را در انتهای این مقاله معرفی خواهیم کرد، اما در نظر داشته باشید به عنوان نژاد گردویی دیرگل از آن یاد می شود.

فروش نهال گردویی که ۳۰۰ کیلو باردهی دارد!

در این میان، از نهال گردو ژنوتیپ برتر آریا هم می توان به عنوان نهال میانِ گل نام برد. به طور کل گردو ژنوتیپ در تمامی ارقام به نسبت چندلر و فرنور، مقاومت کمتری در برابر سرما از خود نشان می دهند. مغز درشت و سفیدی داشته و چربی بسیار مناسبی از خود ارائه می دهد. ارتفاع درخت بالغ چندلر به ۸ متر می رسد و کار باغدار را حین پرورش مغز گردو بسیار آسان می کند.

و در آخر پربارترین نهال گردو در مناطق سردسیر:

در مناطق سردسیر اغلب چالش از بین رفتن و پوک شدن مغز گردو را خواهید داشت. یا چالش هایی مانند ریزش گل در بهار و یا نابودی نهال گردو در سرمای زمستان که کار کشاورز را برای نگهداری از نهال بسیار سخت می کند. در این میان خرید نهال گردوی مقاوم به سرما بسیار مهم می باشد.

نهال گردوی فرنور، از بهترین ارقام در مناطق سردسیر:

بگذارید معرفی را ابتدا از اصالت نهال گردوی فرنور پیوندی آغاز نماییم. این نهال گردو دارای اصالتی فرانسوی می باشد. شاید با نام فرانسه، شما به یاد برج ایفل، پاریس و دیگر جاذبه های طبیعی آن بیفتید، اما باید دست کشاورزان فرانسوی را به گرمی فشرد که این نژاد درخت را به جهانیان معرفی نمودند.

باردهی فوق العاده ی نهال فرنور، باعث استقبال بی شماری از کشاورزان شده است. از دیرگل ترین ارقام گردو در ایران می باشد. دیرگل تر از نژاد نهال گردو فرنور دنیا به خود ندیده است، اگر در مناطق سردسیر می باشید، گذشتن از نهال فرنور کاری بسیار سخت می باشد. به ازای هر درخت گردوی بالغ فرنور هم می توانید تا حداکثر ۳۰۰ کیلو باردهی را در نظر داشته باشید.

اما چه نهال گردویی را از کجا خریداری نماییم؟

برای فروش نهال گردو، نهالستان های واسط بی شماری در سراسر ایران وجود دارند که در این میان، نهالستان آریا نهال، یکی از معتبرترین نهالستان های گردو می باشد که تمامی ارقام خود را با ضمانت واقعی بازگشت کالا ارائه می دهد. گواهی قرنطینه در کنار نهال های شناسنامه دار و قیمت رقابتی، از دیگر ویژگی و صفات نهال های پرورش یافته ی آریا نهال می باشد.

کافیست تنها به نشانی وب سایت: (ariyanahal.ir) مراجعه کرده یا کافیست واژه ی: (آریا نهال) را در مرورگر گوگل خود جستوجو نمایید و به نشانی وب سایت آریا نهال رفته و لیست تمامی ارقام نهال گردو و میوه جذاب را به همراه قیمت مشاهده و جهت تمایل خریداری نمایید.

آریا نهال با تکیه به دانش اصولی و برگرفته از تجربه ی سالیان سال تحربه و با جدید ترین متد و امکانات علمی، ماکاتبات با اساتید دانشگاه و مشارکت با تولید کنندگان برتر داخل کشور عزیزمان ایران سعی دارد تا بخشی بزرگ و مفید در بخش کشاورزی و بهبودی صنعت کشاورزی در کشورمان را داشته باشد.

شماره تماس کارشناسان جهت دریافت مشاوره: ۰۹۱۴۳۳۳۶۰۲۴ / ۰۹۱۴۳۳۳۶۰۲۹

آدرس فروشگاه نهال: ariyanahal.ir

کد خبر 640092

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha