گنارو گتوزو از خاطه حضورش در ایران و بازی برابر ستارگان پرسپولیس گفته است.

گتوزو

به گزارش همشهری آنلاین روز ۷ آذرماه سال ۹۲ بود که تیم منتخب ستارگان پرسپولیس در یک دیدار به یادماندنی مقابل تیم ستارگان میلان در ورزشگاه آزادی قرار گرفت.در آن مسابقه که به نوعی دیدار خداحافظی مهدوی‌کیا از میادین فوتبال بود اتفاقات جالبی رقم خورد و ستاره‌های سرشناسی چون پائولو مالدینی، جنارو گتوزو،سباستین روسی،فرانکو باره‌سی،زوانیمیر بوبان، ابراهیم با،دانیل ماسارو و ...در ورزشگاه آزادی مقابل نزدیک به ۸۰ هزار فوتبال فوتبال به میدان رفتند. از آن مسابقه هنوز خاطراتی وجود دارد و افراد مختلف با گذشت ۸ سال پیرامون آن مسابقه صحبت می‌کنند.

هافبک سابق ایتالیا در خصوص حضورش در این مسابقه  به فارس گفت: یکی از خاطرات فراموش نشدنی من در قاره آسیا به سفر به کشور ایران بر می‌گردد. در آن بازی خاطرات خوبی رقم خورد. شب بعد از بازی با تلویزیون ایران مصاحبه کردم و از آن بازی صحبت کردم. جو ورزشگاه فوق‌العاده بود و بازی مقابل ۷۵ هزار تماشاگر بی نظیر بود. در کورهای مختلفی به همراه ستاره‌های آث میلان حاضر شدیم ولی آن دیدار خیلی به ما چسبید. به خصوص که توانستیم مقابل آن همه تماشاگر پیروز شویم.

گتوزو در خصوص صحنه برخورد با کریم باقری هم به نکته جالب توجهی اشاره کرد: بازیکن شماره 6 حریف(کریم باقری) فوق‌العاده بازی می‌کرد. بر خلاف بقیه ستاره‌های پرسپولیس که اضافه وزن داشتند و آماده نبودند ولی او خیلی آماده بود.  در یک صحنه با هم برخورد کردیم که من بدجوری زمین خوردم و شانس آوردم در آنجا آسیب ندیدم. البته با این سبک و  سیاق در فوتبال آشنا هستم و همیشه درگیرانه فوتبال بازی می‌کردم اتفاق طبیعی رقم خورد ولی برخورد خیلی سفت و سختی با هم داشتیم.

کد خبر 639896

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha