محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با همشهری: رفتن آقای رئیسی، آقای مخبر و وزرا و... به میان مردم خیلی کار خوبی است و سرمایه اجتماعی را اضافه می‌کند، اما همه کار این نیست. دولت اگر نتوانست کارها را انجام دهد، نباید همه‌چیز را گردن دولت گذشته بیندازد.

باهنر: خاطرم هست که ما تا۱۰، ۱۵سال پس از پیروزی انقلاب هم هر مشکلی پیش می‌آمد، گردن رژیم طاغوت می‌انداختیم. خب چندی بعد مردم گفتند طاغوت رفته است دیگر! خودتان چه‌کار کرده‌اید؟

مردم ممکن است ۶تا ۸ماه منتظر بمانند برای اقدامات مثبت. اگر این اقدامات انجام نشد یا مطالبات مردم بیشتر تحریک شود، اینها کار را مشکل خواهد کرد؛ باید این مطالبات را تعدیل کرد. 

بعضی از مسئولان می‌روند و به مردم می‌گویند که ما مشکل زاینده‌رود را ظرف 2۲ماه حل می‌کنیم! عذر می‌خواهم این مشکل در ۳۰سال حل نشده ظرف ۲ماه چگونه می‌توان آن را حل کرد؟!

گفتگو: سلمان زند

تصویر: امیر حمیدی‌نوید

تدوین: مهناز عباسیان

کد خبر 639530
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدصالح IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    2 5
    آقای باهنر اندازه همون ۳۰ سال دو سال هم اضافه یعنی ۳۲ سال غربگداها به مملکت حاکم بودن میدونی چه حجمی از ویرانی و خرابکاری و نابسامانی به بار آوردند میدونی چه مدت زمانی احتیاجه تا وضعیت مملکت تازه به نرمال برسه وضعیت عالی که بماند .
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    2 0
    هیچ کدومتون کاری نکردید و نمی کنید نه باهنر نه اصول گرا نه اصلاح طلب
  • US ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    تحلیل آقای.باهنر درست است