مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
۰ نفر

آیا شما هم تا به حال برای خود و یا آشنایانتان از طریق تلفن نوبت بیمارستان و یا کلینیک دریافت کرده اید؟ و یا برای پرداخت قبض ها با تماس تلفنی این کار را انجام داده اید یا به صورت حضوری؟  آیا به نظر شما این خدمات که به صورت تلفنی انجام می شوند چقدر در وقت و هزینه شما صرفه جویی به همراه داشته است؟تلفن های گویا را چقدر می شناسید؟

image_bbd982b22fdb9dc84ce08f4751ec6abe83c5794f.png

برای اینکه پاسخی مناسب برای این سوالات دریافت کنید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

در چند ساله اخیر و در پی رشد لحظه ای تکنولوژی بسیاری از کسب و کارها با وارد شدن به این حیطه و آنلاین کردن خدمات و محصولات، پاسخ مثبتی به حضور این تکنولوژی ها به حوزه کسب و کار خود داده اند. اگرچه هستند افرادی که هنوز هم کسب و کار سنتی را ترجیح می دهند و اجازه ورود تکنولوژی به حریم کسب و کار خود را نمی دهند. (البته که تعداد این افراد بسیار اندک می باشد)

تکنولوژی های جدید را دست کم نگیرید!

تا همین چند سال پیش و تا قبل از ورود دستگاه های ATM و نرم افزار ها و اپلیکیشن ها به ادارات و شرکت های دولتی و غیردولتی همه افراد مجبور بودند که برای پرداخت قبوض خدماتی به بانک ها و دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و از آن طریق کار خود را انجام دهند. امروزه اما همه چیز فرق کرده و اکثر افراد بسیاری از کارهای خود را تنها با گوشی های موبایل خود در خانه و به راحتی انجام می دهند. این خدمات به گونه ای است که همه افراد حتی کسانی که فقط سواد خواندن و نوشتن را نیز دارند می توانند به راحتی از این خدمات استفاده کنند و در نتیجه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.

تلفن گویا را چقدر می شناسید؟

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که برای انجام کاری و یا پشتیبانی محصولاتی که خریداری کرده اید به دفتر مربوطه تماس گرفته اید و با یک صدای ضبط شده مواجه شده اید. این صدای ضبط شده در ابتدا با سلام و احوالپرسی و رعایت ادب خدماتی که میتواند برای شما به صورت تلفنی انجام دهد را با شما در میان می گذارد و از شما میخواهد تا خدمتی که مد نظر دارید را با گرفتن یک کد یا عدد انتخاب کنید. این صدای ضبط شده قادر است با شما را تا انتهای کارتان همراهی کند و شما را به درخواست دلخواهتان برساند. و در آخر نیز شما میتوانید به صورت زنده و در صورت حل نشدن مشکلتان با اپراتور پشتیبان به صورت زنده گفتگو کنید. برای مثال شما شرکت های ارائه خدمات اینترنت را در نظر بگیرید که در هر ساعت از شبانه روز می توانید با گرفتن شماره مورد نظر : سرویس جدید بخرید و یا سرویس قبلی خود را شارژ کنید و رمز و پسورد ورود به پنل جدید دریافت کنید و یا حتی کیف پول خود را شارژ کنید.

تلفن گویا چیست و چه امکاناتی دارد؟

تلفن گویا چیست؟

همه سیستمهایی که بصورت خودکار تماس های تلفنی را پاسخ داده و خدماتی را از طریق خط تلفن در اختیار تماس گیرندگان قرار می دهند را تلفن گویا می نامند. تلفن ‌گویا (به انگلیسی: Interactive Voice Response‎) فناوری است که امکان تعامل کامپیوتر با انسان را از طریق صوت و صفحه‌کلید ممکن می‌سازد و با توجه به نوع طراحی سیستم تلفن گویا و منوی انتخابی، تماس گیرنده به منوها و یا منابع دیگر هدایت می‌شود. به زیان ساده تر : تلفن گویا یا IVR سیستمی است که بر روی تلفن ها پیاده سازی می شود و این امکان را فراهم می سازد تا مشتریان با یک تماس تلفنی تمامی کارهای خود را از طریق یک صدای ضبط شده و به صورت سیستمی انجام دهند.

تلفن های گویا چه مزیت ها و قابلیت هایی دارند؟

مزیت ها :

 *رضایت مشتری

 *پاسخگویی کاملا هوشمند

 *صرفه جویی در زمان

 *کاهش هزینه ها

قابلیت ها :

  • تعریف منشی تلفنی و پاسخگویی منظم به تمامی تماسها به صورت خودکار
  • تعریف تعداد زیادی از خطوط داخلی و هدایت مشتری به داخلی مورد نظر توسط این سیستم
  • قابلیت دریافت فکس به راحتی از طریق تلفن گویا فراهم می باشد
  • تعریف و تنظیم خودکار ضبط مکالمات و پیام های دریافتی از سوی مشتری
  • ایجاد صف تماس در سیستم تلفن گویا برای مدیریت هرچه بهتر تماس گیرندگان
  • صندوق صوتی پیشرفته و امکان گزارش گیری خودکار از مکالمات و پیام ها توسط سیستم

اگر شما هم برای کسب و کار و یا دفاتر خود نیاز به خرید تلفن گویا دارید با شماره زیر در تماس باشید.

۳۱۵۰۵ - ۰۵۱

کد خبر 639497

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha