نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای از شناسایی و انهدام یک شبکه سازمان‌یافته اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش رمزارزهای دیجیتال خبر داد.

پول

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای از انهدام شبکه سازمان‌یافته اخلال در نظام اقتصادی خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

پلیس با رصد و پایش اطلاعاتی فضای مجازی یک شبکه سازمان‌یافته را که با فروش رمزارز غیرقانونی در یک اقدام به اخلال در نظام اقتصادی و ارزی کشور کرده بودند شناسایی و اعضای اصلی آن را دستگیر و این شبکه را متلاشی کردند.

کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی ناجا با انجام این مأموریت مهم که با هماهنگی دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی صورت گرفت ضمن دستگیری اعضای اصلی شبکه، بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال وجوه دریافتی از مردم را در حساب‌های متهمان کشف و برای جلوگیری از خروج وجوه مذکور به خارج از کشور حساب‌های آن‌ها را مسدود کردند.

گفتنی است، وجوه توقیف‌شده مربوط به تعداد هزار و ۷۱۵ نفر بوده که اقدام به خرید رمزارز مذکور کرده بودند.

نیروی انتظامی از مردم خواست: با توجه به غیرقانونی بودن خرید و فروش رمزارزها جهت جلوگیری از تاراج سرمایه‌های خود به این معاملات ورود نکرده و در صورت مشاهده مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 639207

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عبدالعظیم ملائی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    باسلام بایددولت شبکه ارزهای دیجیتالی رادرکشورتوسعه بده تاارزش پول ملی دز امان بمانه درواقع بایک تیردونشان میزنه دوم اینکه پولهای سرگردان آقایان وآقازاده ها فشاربه گرده مردم نمیارند
  • ZOHA IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    50 درصدبدبختی دولت وملت ایران همین مفسدین واخلال گران اقتصادی واختلاس کنندگان ودلالها و محتکرهاوالبته بعضی از مردم بی تجربه (مثل کسایی که واردبورس شدن یاطلاودلار خریدوفروش میکنن وسرخودصرافی راه انداختنه والبته مدتیم هست بازاررمزارزهاروهم شلوغ کردن بی هیچ تجربه ای*).....