رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: ۱۲ هزار نیروی عملیاتی و آموزش‌دیده در طرح ملی امداد و نجات زمستانه مشارکت دارند.

امداد و نجات هلال احمر

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: طرح امداد و نجات زمستانه سال جاری با توجه به برودت هوا از امروز اول آذر ماه آغاز شد و تا ۲۵ اسفند ماه به مدت ۱۱۵ روز، هم راستا با سایر دستگاه های امدادی و خدماتی ادامه خواهد داشت.

مهدی ولی پور گفت: در این طرح، علاوه بر ۵۶۷ پایگاه امداد و نجات ثابت که در طول سال و به طور شبانه روز خدمات خود را ارائه می کنند، ۶۱۱ پست موقت در نقاط حادثه خیز و مراکز عملیاتی استان ها و شهرستان های کشور، برقرار شده تا خدمات امدادرسانی احتمالی در طول فصل سرما، سرعت بیشتری داشته باشد.

او بیان کرد: در طرح ملی امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر، بالغ بر ۱۲ هزار نیروی عملیاتی با بهره گیری از ۳۴۰۰ خودروی عملیاتی، آماده ارائه خدمات زمستانه به هموطنان هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت:۲۰ فروند بالگرد نیز جهت ارائه خدمات امدادی که امکان خدمات به صورت زمینی وجود ندارد، در طول این طرح در سازمان امداد و نجات و برخی مراکز استان ها آماده و در صورت نیاز از آن ها استفاده خواهد شد.

کد خبر 639047

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha