دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران گفت: توزیع تخم مرغ ترک وارداتی شروع شده و با قیمت ۴۱ هزار تومان به دست بنکدار می رسد و در بازار با قیمت ۴۲ تا ۴۳ هزار تومان فروخته می شود.

تخم مرغ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، قاسمعلی حسنی  در مورد وضعیت بازار مواد غذایی اظهار کرد: بازارهای ۱۴۴ گانه کشور تا هشتم آذر ماه در یک دوره انتظار به سر می‌برد و خرید و فروش از سوی بنکداران در رکود است و منتظر کاهش قیمت‌ها هستند.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران افزود: دوران انتظار کاهش قیمت با گشایش‌های ارزی در اذهان کسبه است.

فعلاً افزایش قیمتی نداریم

وی در مورد وضعیت قیمت‌ها، گفت: فعلاً هیچ گونه افزایش قیمتی نداریم زیرا بازار کشش ندارد و کالاها از نظر قیمتی اشباع شده‌اند و جایی برای افزایش قیمت نیست.

حسنی در خصوص احتمال افزایش قیمت شکر و برنج افزود: قیمت این دو محصول تغییری نداشته و خبری هم در مورد افزایش قیمت نیست. قیمت دولتی شکر برای صنف و صنعت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف کننده ۱۵ هزار تومان است.

وی ادامه داد: همچنین برنج تایلندی به دست بنکدار با قیمت ۱۱ هزار و ۹۰۰ تومان و به دست مصرف کننده بین ۱۲ تا ۱۴ هزار تومان می‌رسد. برنج هندی در بازار از ۲۵ هزار و ۵۰۰ تا ۲۷ هزار تومان عرضه می‌شود. برنج‌های پر محصول و عطری ایرانی نیز از ۲۹ تا حدود ۵۹ هزار تومان به فروش می‌رسد.

دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی استان تهران گفت: توزیع  تخم مرغ ترک وارداتی نیز شروع شده و با قیمت ۴۱ هزار تومان به دست بنکدار می‌رسد و در بازار با قیمت ۴۲ تا ۴۳ هزار تومان به مصرف کننده فروخته می‌شود. اختلاف قیمت دولتی و بازار در محصول تخم مرغ نداریم.

کد خبر 638612

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha