پنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
۰ نفر

خودروهای شرکت تسلا و شرکت‌های برقی‌ساز اسپورت از برندهای رقیب جزو کم‌اعتمادترین مدل‌های فروخته شده در ایالات متحده هستند که نشان‌دهنده خطراتی است که فناوری جدید را تهدید می‌کند.

تسلا

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، یک سازمان غیرانتفاعی که محصولات و خدمات را ارزیابی می‌کند گفت که تسلا، با ارزش‌ترین خودروساز جهان، از بین ۲۸ برند در رتبه بیست و هفتم قرار دارد، درست بالاتر از برند لینکلن شرکت فورد موتور.

جیک فیشر، مدیر بخش تست خودروی سازمان غیرانتفاعی Consumer Reports، روز پنجشنبه (امروز) طی گزارشی به انجمن مطبوعاتی خودروی دیترویت گفت: «شاسی‌بلندهای الکتریکی به‌عنوان دسته‌ای از خودروها، از نظر قابلیت اطمینان در پایین‌ترین نقطه قرار دارند.»

به گفته او، در میان شاسی‌بلندهای الکتریکی، موستانگ مچ - ای شرکت فورد موتور تنها خودرویی است که قابلیت اطمینان بالاتر از حد متوسط ​​دارد.

Consumer Reports سدان تسلا مدل ۳ را توصیه می‌کند و قابلیت اطمینان آن را «متوسط» ارزیابی کرده است، اما فیشر گفت بقیه وسایل نقلیه تسلا کمتر از حد متوسط ​​هستند.

او می‌گوید، شاسی بلند محبوب مدل Y، پرفروش‌ترین وسیله نقلیه تسلا، با مشکلاتی از نظر نصب ضعیف پنل‌های بدنه، نشتی و مشکلات مربوط به کنترل آب و هوای خود مواجه است.

فیشر گفت، شاسی‌بلند مدل X بزرگ‌تر هنوز با درهای خفاشی خود مشکل دارد.

موسسه Consumer Reports از سیستم‌های رانندگی اتوپایلوت و خودران تسلا انتقاد کرده و اعلام کرده است که هنوز نگرانی آن است که رانندگان بیش از حد به فناوری‌هایی که نمی‌توانند با خیال راحت خودرو را کنترل کنند، تکیه کنند، اما این موضوع در امتیاز دادن‌ها نقشی نداشته است.

بیشتر بخوانید:

برند برتر در این نظرسنجی لکسوس بود. ضمن اینکه باید به این نکته هم اشاره کرد که ۸ برند از ۱۰ برند برتر، ژاپنی هستند.

کد خبر 638357

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    شرکت تسلا یک پلتفرم شرکت ورشکسته قدیمی خریده، روی ان مدل برقی پیاده کرده نباید ایراد بنی اسرائیلی گرفت چون این فناوری در نوزادی خود هست. نوکیا بهترین سخت افزار ها میزد اما در نرم افزار عقب افتاد ، اپل جهان گرفت. گوشی های نوکیا از لحاظ دوام بی نظیر هستند اما به تاریخ پیوستند. مطمئنا با بلوغ صنعت خودروهای برقی در اینده پلتفرم ها و شاسی ها بهتر خواهند شد، این محصولات اولیه بیشتر خط شکن هستند . خط تولید شرکت های بزرگ برای کاهش هزینه از خطوط قدیمی استفاده میکنند بمرور خطوط تولید تغییر میکنند.
  • ناهید IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    بله شما درست میگید ماشینهای سایپا و ایران خودرو شما قابل اعتمادن
  • US ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    به اندازه پراید امنیت نداره اصلا