معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برنامه‌ریزی برای توسعه بسترهای فرهنگی و اجتماعی در کلیه مناطق و معاونت‌ها خبر داد.

محمدامین توکلی‌زاده

به گزارش همشهری آنلاین، محمدامین توکلی زاده گفت: در دوره جدید مدیریت شهری، شهردار تهران اهمیت ویژه‌ای برای حوزه های هنری، فرهنگی و اجتماعی قائل است و طبق دستور شهردار، مناطق و معاونت‌ها موظف به برنامه‌ریزی برای توسعه این حوزه‌ها هستند. بر همین اساس مشاوری در همین حوزه، استاد امیری اسفندقه، اختصاص داده‌اند تا با هماهنگی‌های انجام شده، در روند توسعه‌ ادبی و فرهنگی مناطق، اتفاق مناسبی در شهر تهران شاهد باشیم.

معاون شهردار تهران درباره لزوم اهمیت فعالیت‌های ادبی و فرهنگی شهرداری در حوزه ادبیات خاطرنشان کرد: یکی از سرمایه‌های فرهنگی ما، ماهیت اصیل شعر و ادبیات فارسی است و این ماهیت فرهنگی می‌تواند بن مایه‌ تمام فعالیت‌های فرهنگی ما تبدیل شود.

توکلی زاده تصریح کرد: خود را موظف می‌دانیم تا با کمک شعرا، ادیبان، استادان حوزه ادبیات و نخبگان ادبی در مناطق و محلات شهر تهران و با استفاده از ظرفیت شعر برای بهبود حال روحی و فرهنگی شهروندان، شهر تهران و توسعه‌ فرهنگ انقلاب اسلامی گام برداریم.

معاون شهردار تهران گفت: از تمام متخصصان این حوزه دعوت کرده‌ایم تا محافل ادبی و فرهنگی را در سطح محلات و مناطق تهران، به زودی به صورت کامل، فعال کنند.

کد خبر 638289

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha