مجموع نظرات: ۳
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه تهران ظرفیت پذیرش مهاجران جدید را ندارد، گفت: متاسفانه همچنان ورود مهاجران به تهران ادامه دارد.

جمعيت

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالرضا چراغعلی در جلسه بررسی مشکلات ترافیکی تهران اظهار کرد: با توجه به شرایط و بررسی هایی که از کلیه شاخص ها در حوزه مهندسی، شهرسازی و ترافیکی در تهران انجام شده است، این شهر دیگر ظرفیت ندارد.

او افزود: متاسفانه همچنان سیل مهاجرت به تهران را شاهد هستیم و آمارها نشان می دهد که این افزایش در دوسال اخیر خیلی بیشتر شده است و باید مکان‌یابی‌ جدیدی را انجام دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران عنوان کرد: ورود بی رویه خودروها به استان باعث ایجاد بار ترافیکی زیادی شده و آلودگی هوا را افزایش داده است؛ به علاوه دستگاه ها و ادارات باید نسبت به بازسازی و نوسازی ناوگان حمل و نقل خود برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

چراغعلی سپس گفت: برخی از سازمان ها و ادارات در گذشته سرویس حمل و نقل عمومی برای کارکنان خود داشتند که به علت فرسوده شدن این خودروها دیگر از آنها استفاده نمی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه شهروندان نیز باید تلاش کنند تا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، ادامه داد: سفرها به مرکز استان افزایش پیدا کرده است، این در حالی است که در گذشته از شرق و غرب استان این همه میزان ورودی ها وجود نداشت.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، چراغلی خواستار برگشت به ساعت ترافیکی قبل از ستاد کرونا در تهران شد و گفت: از شهرداری نیز می خواهیم تا تمهیدات لازم را در این زمینه فراهم کند. ضمن اینکه ساماندهی پارک‌های حاشیه ای نیز در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 638237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    چون مردم گرسنه اند مییان تهران،نه از روی علاقه و دلخوشی
  • FR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    به ما تهرانی ها رحم کنید که زادگاه خود را از دست داده ایم.دولت باید اقدام کند که خود ش مهاجر است
  • سعدی IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    1 0
    بیشتر افغانی هست نه ایرانی وتو خیلی از کارا مثل کار ساختمان من بیکارم اونا کار میکنن و این افتخاره!!!!