نماینده مردم یزد در مجلس با بیان اینکه اگر جلوی اغتشاشات آبان ۹۸ گرفته نمی‌شد فاجعه بزرگی رخ می‌داد تصریح کرد: بعد از بی‌تدبیری دولت قبل، ضد انقلاب و مخصوصاً اراذل و اوباش از این فرصت استفاده و خسارت‌های سنگین به کشور وارد کردند.

محمد صالح جوکار

 به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، در رابطه با سالگرد اعتراضات بنزینی در آبان ۹۸، اظهار داشت: همیشه در چنین قضایایی با معلول آن برخورد می شود و هیچ گاه به سمت علت آن نمی روند. آن چیزی که مسلم است بعد از گران شدن یک شبه بنزین توسط دولت قبل، مشکلاتی برای مردم ایجاد شد. از این رو دولتمردان دولت قبل باید در محضر دادگاه پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: متاسفانه تصمیماتی گرفته شد بدون آنکه مردم را آگاه سازی کنند از این رو مشکلاتی را برای مردم ایجاد کردند که این موضوع قابل بخشش نیست.

نماینده مردم یزد در مجلس گفت: از طریق این موضوع می‌توان فهمید که کسی که مسئولیت خود را نمی پذیرد چه تفکری دارد یا زمانی که مطرح می کند خبر نداشته است این به نوعی فرار از مسئولیت خود است زیرا کسی به غیر از رئیس جمهور دستور نهایی را صادر نمی‌کند.

جوکار با بیان اینکه اگر جلوی اغتشاشات گرفته نمی شد فاجعه بزرگی برای کشور ایجاد می‌شد، تصریح کرد: همچنین بعد از این بی تدبیری مسئولان وقت دولتی، ضد انقلاب و مخصوصاً اراذل و اوباش از این فرصت استفاده کردند و خسارت های سنگینی به کشور وارد کردند که اگر مدیریت به درستی صورت می‌گرفت شاهد چنین اتفاقاتی نبودیم.

وی تاکید کرد: باید آبان ۹۸ بازخوانی شود تا مشخص گردد که مقصران اصلی این اتفاق چه کسانی بودند تا در محضر ملت ایران پاسخگو بی تدبیری های خودشان باشد.

کد خبر 638025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    مقصرین اصلی مسوولین بی کفایت وقت بود که با تصمیمهای غلط لرزه به اندام مردم بدبخت میندازند
  • حمید خالقی IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    اگر عاملین و مقصران این اختشاشات که باعث ضرر و زیان مالی و جانی برای مردم کشور ما شدن مجازات بشن قاعدتا مردم خوشحال و راضی از دولتمردان و قوه قضایه خواهند شد ..ولی متاسفانه بازهم این این اتفاق نخواهد افتاد و دولتمردان سابق همچنان به ریش مردم و نظام پوز خند خواهند زد
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    تصميم سه قوه بوده است
  • ناشناس IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    بی تدبیری های دولتی بود که اسمش تدبیر و امید بود ! باید مثل تمام کشورهای پیشرفته وقتی یه دولت نا کار آمده ، از کار برکنار بشه تا مثل احمدی نژاد و روحانی نشن که تا روز آخر تیشه زدن به ریشه ی مردم و حالا که از کار کنار رفتن شما ها درباره ی بدی هاشون حرف بزنید ! اون روزی که مردم اعتراض کردن کجا بود این گوشهای شنوا و زبانهای گویا ؟
  • فاطمه AE ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    احسنت آقای جوکار ماجرای آبان98 فتنه بود سران فتنه باید پاسخگو باشند
  • بی نام IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    هرچ بودگذشت خسارت سنگینی به مردم واردشدالان گرانی ازیکطرف بیکاری ونداشتن درآمدازطرف دیگر پدرمردم درمیاد آهای نماینده ها دولتی ها بخدا بخدا بخدا به پیر به پیغمبربیکاری جوانها خانواده هارا فلج کرده وقت اشتغال وقت ازدواج جوانها مون گذشت جوانها دارن به فنا میرن شغل ایجادکنید سن استخدامهارا ببرید بالااونهای که توادارات دوره خدمتیشون از30سال هم گذشته میزشون همچنان چسبیدندهرنفرشون حقوق 3نفر جوان را میگیرن اونهارا بازنشست کنیدتوسازمانهای جهادکشاورزی،تعاون روستای،دادگستری و....بزاریدجا برای جونها ایجادبشه.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    دو نکته : اولا آقای نماینده می گوید : (( مقصران حوادث آبان ۹۸ باید مشخص شوند . )) ؛ بنده خدا ؛ به قول فری زیر خاکی سریال زیر خاکی , (( کجای کاری ؟ )) ؛ هنوز مقصران حوادث سال 88 کاملا مشخص نشده اند و آن تعدادی هم که مشخص شده اند , مجازات نشده اند . دوما می گوید : (( بی‌تدبیری دولت قبل )) ؛ برادر من , به مرده لگد زدن که هنر نیست ؛ به خداوندی خدا من و خانواده ام هیچ دوره ای به روحانی رای ندادیم و ضمنا از عملکردش بسیار آزرده خاطریم و حتما سر پل صراط ازش شکایت خواهیم کرد ؛ اما این آقایونی که امروز هی به دولت قبل ایراد می گیرند , دیروز چرا حرفی نمی زدند ؛ حرف زدن الان فایده ای ندارد ؛ مملکت چندین سال از نظر اقتصادی و ... عقب ماند .
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    بله سرکار! ولی باید بیطرفانه بررسی وبی ملاحظه اعلام وباعوامل آن برخورد منصفانه شود.
  • علی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    دنبال چه کسی میگردید مگر غیر از شیخ حسن روحانی کسی دیگری هم است
  • مهدی IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    من نفهمیدم ازصحبتهای نماینده باعلت ها بایدبرخورد کرد یا با معلول ها؟