مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷
۰ نفر

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: محور جدید هشتگرد-طالقان با هدف حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای از اول آذرماه بسته می‌شود.

محور هشتگرد- طالقان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی زندی‌فر اظهار کرد: با مصوبه کمیسیون ایمنی، حمل‌ونقل و سوانح رانندگی البرز محور جدید هشتگرد- طالقان در فصل پاییز و زمستان بسته می‌شود.

وی با یادآوری اینکه این محور از خردادماه سال جاری افتتاح شده است، گفت: خوشبختانه از زمان افتتاح تاکنون، گزارشی مبنی بر وجود مشکل جدی در این محور داده نشده است.

این مسئول با اشاره به مه‌گیر بودن این مسیر در بیشتر ایام سرد سال، افزود: در نیمه دوم سال به دلیل بارش برف و باران، نبود برخی امکانات زیرساختی و آماده‌نبودن کنارگذر تونل ممکن است عبور و مرور کاربران جاده‌ای خطرآفرین شود بنابراین برای حفظ ایمنی و کاهش تصادفات رانندگی این محور تا پایان فروردین‌ماه بسته می‌ماند و مقرر شده در مدت زمانی که این محور مسدود است، دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات لازم را برای ارتقای ایمنی و تجهیز آن انجام دهند.

مدیرکل راهداری البرز تصریح کرد: کمیسیون ایمنی، حمل‌ونقل و سوانح رانندگی البرز با عضویت مدیران‌کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری البرز، اداره‌کل راه و شهرسازی، هلال احمر، پزشکی قانونی، اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، صدا و سیما، سازمان صنعت، معدن و تجارت، پلیس راه  اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز تشکیل می‌شود و این تصمیم توسط اعضای کمیسیون اتخاذ شده است.

کد خبر 637942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha