مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
۰ نفر

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اجازه بی‌قانونی را به هیچ وجه به مخلان امنیت مردم نخواهیم داد، گفت: یکی از متهمان تیراندازی مرگبار سه روز جمعه ۲۰ آبان در ارومیه دستگیر شد.

دستگيري قاتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ناصر عتباتی  اظهار داشت: در پی مشاجره در فضای مجازی و تلفنی بین طرفین درگیری به خاطر اختلافات طایفه‌ای، در ساعت ۱:۴۵ بامداد روز جمعه ۲۰ آبان متهمان با مراجعه به درب منزل مقتول با اقدام به تیراندازی سبب فوت یک نفر در محل و مجروح شدن سه نفر دیگر شدند.

وی ادامه داد: متخلفان از محل متواری شدند که یکی از مجروحان نیز به علت شدت جراحات در بیمارستان ارومیه فوت کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی بیان کرد: به محض اطلاع از این حادثه، موضوع در دستور کار دادستانی ارومیه قرار گرفت و با اقدامات به موقع قضایی و انتظامی بلافاصله یکی از متهمان اصلی دستگیر و سایر متهمان نیز تحت تعقیب قرار گرفتند. به طور قطع متخلفان دیگر نیز در سریع ترین زمان ممکن دستگیر خواهند شد.

عتباتی بیان کرد: در این درگیری که ناشی از یک اختلاف طایفه‌ای بود متاسفانه ۲ نفر از همشهریان به علت مسایل بی‌ارزش و پیش پا افتاده جان خود را از دست دادند و خانواده های خود را داغدار کردند در حالیکه شاید به سادگی این موضوع قابل حل بود و این اتفاق ناگوار پیش نمی آمد.

وی ضمن درخواست خویشتن داری از طرفین نزاع و دعوت به آرامش، افزود: اقدامات و برخورد قاطع قضایی با مسببین انجام خواهد شد و اجازه بی قانونی را به هیچ وجه به مخلین امنیت مردم نخواهیم داد.

دستگاه قضایی در آذربایجان غربی با اراذل و اوباش و هرکسی که آرامش و امنیت مردم را بر هم می‌زنند برخور قاطع کرده و آنها را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

کد خبر 637628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha