بارش برف و باران در جاده‌های ۱۸ استان ادامه دارد و آزادراه تهران ـ شمال و جاده کندوان به دلیل بروز سیلاب کماکان مسدود است.

آزادراه تهران شمال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، بر اساس آخرین اطلاعات از وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در حال حاضر در جاده‌های ۱۸ استان بارش برف و باران گزارش شده است.

در حال حاضر در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی،‌آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی،‌ همدان و کردستان بارش برف و باران و در برخی از جاده‌های استان‌های اصفهان، تهران، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و گیلان بارش باران گزارش شده است.

آخرین وضعیت جاده‌های تهران ـ شمال

بنابر این گزارش، در حال حاضر منطقه یک و ۴ آزادراه تهران ـ‌ شمال و محور کندوان به دلیل بروز سیلاب مسدود است.

در محور هراز مسیر رفت و برگشت ترافیک سنگین داریم که حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه‌راهی چلاو است و آزادراه قزوین ـ رشت و محور فیروزکوه تردد روان است.

در همه محورهای شمالی بارش برف و باران و مه‌گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج ـ‌ قزوین

در حال حاضر در آزادراه کرج ـ قزوین بین ساسانی در محدوده مهرویلا ترافیک سنگین است همچنین در محدوده‌های مهرشهر و گلشهر ترافیک داریم.

همچنین در حال حاضر در آزادراه قزوین ـ کرج ـ تهران برخی مقاطع ترافیک نیمه‌سنگین است.

دلیل انسداد آزداره تهران ـ شمال و محور کندوان

بنابر این گزارش، پیگیری خبرنگار فارس حاکی از آن است که در حال حاضر خصوصا در منطقه ۴ آزادراه تهران ـ‌ شمال به دلیل ریزش سیلاب از بالادست و نبود پوشش گیاهی بابت جلوگیری از بروز سیلاب مسیر مسدود شده است.

برداشت بسیار زیاد شن و ماسه از بالادست منطقه ۴ آزادراه تهران ـ‌ شمال برای ویلاسازی همچنین از دست رفتن پوشش‌های گیاهی از عوامل  بروز این سیلاب‌ها است که موجب شده است در حال حاضر محور کندوان و آزادراه تهران ـ شمال مسدود شود.

آغاز زودهنگام طرح راهداری زمستانی از دوشنبه پیش‌رو

بنابراین گزارش، طبق اعلام پلیس راهور طرح راهداری زمستانی از روز دوشنبه اول آذر آغاز خواهد شد پیش‌بینی‌ها حکایت از بروز زمستانی پر بارش و سرد دارد و به همین دلیل طرح راهداری زمستانی که قرار بود از ۱۵ آذر آغاز شود به اول آذر موکول شده است.

پیش‌بینی ادامه برف و باران در محورهای تهران ـ شمال طبق اعلام سازمان راهداری در محورهای کندوان، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین ‌ـ رشت بارش برف و باران ادامه داشته باشد.

کد خبر 637132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha