مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
۰ نفر

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم تریاک و کشته شدن ۲ نفر از بزرگ‌ترین اشرار مسلح جنوب ایران در عملیات منسجم پلیس در شهرستان جاسک خبر داد.

کشف مواد مخدر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایرنا، سردارغلامرضا جعفری اظهار کرد: افراد سابقه دار این باند قصد انتقال محموله سنگین موادمخدر از جنوب کشور و منطقه جاسک را داشتند و تیم های عملیاتی پلیس برای مقابله به منطقه برکوه در جاده جاسک-لیردف اعزام شدند.

وی ادامه داد: خودروی لندکروز قاچاقچیان توسط مأموران در این جاده شناسایی شد و اشرار که خود را در تنگنا و محاصره مأموران دیدند اقدام به تیراندازی به سمت مأموران کردند و سعی داشتند با تیراندازی‌های مداوم به سمت ارتفاعات فرار کنند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:از متهمان ۳ اسحله جنگی به همراه ۱۹۴ تیرکلاشینکف، ۷۹ تیر سمینوف و تجهیزات مخابراتی و ارتباط ماهواره‌ای کشف شد.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو یک تن و ۴۰۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، اظهار کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد این ۲شرور به هلاکت رسیده از بزرگ‌ترین اشرار جنوب کشور بودند که سابقه چندین مورد درگیری مسلحانه و حمل محموله های سنگین مواد مخدر در پرونده داشته‌اند.

کد خبر 636855

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha