سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
۰ نفر

سومین دوره از جایزه سال استیکر در راه است و برگزیدگان این جایزه وارد فضای مجازی می‌شوند.

جایزه سال «استیکر»

به گزارش همشهری آنلاین به نقل ازتسنیم، جایزه سال «استیکر» قرار است برای سومین بار برگزار شود. دبیر این جشنواره سیدمسعود شجاعی طباطبایی است. این جایزه با همت آیگپ برگزار می‌شود و در دوره نخست و دومِ این جایزه بالغ بر ۴۰۰ استیکر از هنرمندان طراح دریافت شده که از میان آنها برگزیدگانی معرفی شده‌اند.

حذف بخش استیکرهای متحرک از سومین دوره جایزه سال استیکر

شاید مهمترین پرسش درباره جایزه سال «استیکر» این باشد که استیکرهای برگزیده‌ی دوره‌های گذشته به چه سرنوشتی دچار شده‌اند و آیا از استیکرهای برگزیده استفاده می‌شود یا خیر؟

شجاعی طباطبایی در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: برگزار کننده این رویداد آیگپ است و استیکرهای برگزیده این رویداد در فضایِ آیگپ استفاده می‌شوند. در دو دوره‌ی گذشته به این شکل بود که استیکرها در آیگپ در اختیارِ کاربران قرار می‌گرفت و پس از مدتی این امکان به وجود می‌آمد که در فضاهای مجازی دیگر هم امکان استفاده از این استیکرها فراهم شود.

این هنرمند کاریکاتوریست تاکید کرد: برخی از این استیکرها چون بومی و ایرانی بودند خوب دیده شدند و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفتند. امسال و در سومین دوره برگزاری این جایزه هم به همان ترتیب عمل می‌کنیم و استیکرهای برگزیده ابتدا وارد آیگپ و پس از مدتی وارد دیگر فضاهای مجازی می‌شوند.

شجاعی طباطبایی درباره موضوعاتِ این دوره از جایزه سال استیکر گفت: موضوعات اصلی در سومین دوره از این جایزه، نگاه بومی به فولکلورهای ایران و چهره‌های ادبی و سینمایی است.

جوایز بخش‌های اصلی در جایزه سال استیکر:

  • نفرات اول: ۱۳۰ میلیون ریال به‌همراه تندیس و دیپلم افتخار
  • نفرات دوم: ۱۰۰ میلیون ریال به‌همراه تندیس و دیپلم افتخار
  • نفرات سوم: ۷۰ میلیون ریال به‌همراه تندیس و دیپلم افتخار

جوایز بخش‌های ویژه:

  • نفرات اول: ۱۰۰ میلیون ریال به‌همراه تندیس و لوح تجلیل
  • نفرات دوم: ۷۰ میلیون ریال به‌همراه تندیس و لوح تجلیل
  • نفرات سوم: ۵۰ میلیون ریال به‌همراه تندیس و لوح تجلیل

مهلت ارسال آثار به سومین دوره جایزه سال استیکر تا سه شنبه ۲۵ آبان‌ ۱۴۰۰ است. داوری نهاییِ این رویداد سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ انجام می‌شود و مراسم اختتامیه سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰(هم‌زمان با روز جهانی استیکر) برگزار می‌شود.

کد خبر 636733

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha