مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶
۰ نفر

همواره لوازم الکتریکی جز لوازمی بودند که باعث شدند، کار های بشر به شکل راحت تر و با سرعت بالا تری انجام شود. با افزایش تعداد و تنوع لوازم خانگی بروز مشکلات و خرابی های رایج در وسایل خانگی متعدد نظیر لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و... نیز افزایش پیدا کرده است.

آموزشگاه-تعمیر-لوازم-خانگی.jpg

افزایش این خرابی ها و مشکلات در لوازم خانگی ، ضرورت برگزاری دوره های آموزش تعمیرات لوازم خانگی ایجاب کرده است.

این آموزش ها معمولا شامل آموزش تعمیرات برد و تعمیرات مکانیک بود که در مجتمع آموزشی برق به صورت حرفه ای و تخصصی آموزش داده می شود. زمانی که یکی از وسایل خانگی ما به هر دلیلی دچار مشکل می شود. اولین کاری که به ذهن ما می رسد تعمیر وسیله است زیرا به دلیل قیمت بالای لوازم ما این امکان را نداریم که پس از خراب شدن هر یک از لوازم خانه یک وسیله جدید را جایگزین آن کنیم.

آموزش تعمیرات لوازم خانگی

به دلیل پر مخاطب بودن این شغل ما تصمیم گرفتیم در دوره تعمیرات لوازم خانگی ، آموزش تعمیرات همه لوازم خانگی را به صورت کامل و مفید آموزش دهیم. این آموزش به صورت مبتدی تا حرفه ای می باشد به صورتی که شما بتوانید بعد از اتمام دوره به راحتی وارد بازار کار شوید.

این دوره در تهران با حضور افراد فوق حرفه ای برگذار می شود و این امکان وجود دارد که همه افراد در این دوره شرکت کنند، حتی افرادی که ساکن شهرستان ها هستند. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که این دوره به صورتی برگذار می شود که افراد شهرستان در رفت و آمد به مشکل بر نخورند و به بتوانند از این دوره استفاده کنند.

در این دوره چه چیز هایی آموزش داده می شود؟

زمانی که شما در دوره ما شرکت می کنید در واقع در یک دوره جامع و کامل شروع به آموزش دیدن می کنید. زیرا ما در این دوره به طور کامل مواردی را که نیاز است بدانید را به شما آموزش می دهیم. که این آموزش ها هم شامل تعمیرات و هم تعویض قطعات وسایل خانگی می شوند.

حسنی که این دوره برای آموزش بهتر هنرجویان در اختیار آن ها قرار می دهد عملی بودن این دوره است. این دوره به طور کامل به صورت عملی برگذار می شود به طوری که شما بتوانید این آموزش ها را ببینید و اگر زمانی با آن ها رو به رو شدید بتوانید مشکل را برطرف کنید.

همچنین دوره ما به طور کامل با پشتیبانی افراد متخصص همراه است که این امکان را به شما می دهند که در هر زمان اگر سوالی داشتید از آن ها بپرسید و آن ها مشکل شما را برطرف کنند.

آموزشگاه تعمیرات لوازم خانگی

بازار کار تعمیرات لوازم خانگی

این شغل به دلیل استفاده زیاد و همه روزه افراد از لوازم خانگی بازار کار بسیار خوبی را دارا می باشد. به طوری که شما پس از اتمام دوره هیچ نگرانی در رابطه با پیدا کردن شغل نخواهید داشت زیرا با یاد گرفتن این حرفه هم شما می تواند در صورت آزاد شروع به کار کنید و همچنین این امکان را دارید تا در نماینگی های لوازم خانگی استخدام شوید.

در آمد کار تعمیرات لوازم خانگی

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که آیا این شغل با این بازار کار درآمدش به چه شکل است؟ باید در جواب به این سوال بگوییم که شما با این شغل به راحتی می توانید درآمد خوبی را کسب کنید.

درآمد این شغل به طور کلی یه این صورت است که شما وقتی در یک شرکت نمایندگی شروع به کار می کنید هر ماه حقوق معینی را دریافت می کنید که این حقوق حدودا حقوق خوبی است. در صورت دوم زمانی که شما این کار را به صورت آزاد انجام می دهید درآمد ثابتی ندارید و درآمد شما تغییر می کند ولی شما به راحتی می توانید با تعمیر چندین وسیله و یا تعویض قطعات آن ها به درآمد مناسب و خوبی در ماه برسید. که استفاده از این دو روش درآمد زایی به شما مربوط می شود که دوست دارید چگونه فعالیت خود را آغاز کنید.

قیمت دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی

شما به راحتی با پرداخت قیمت مناسب می توانید در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی ثبت نام کنید و با پرداخت این مبلغ یک تجربه و یک فن را همیشه همراه خود داشته باشید که می توانید از آن حرفه کسب درآمد کنید. قیمت این دوره با توجه به سرفصل هایی که آموزش می دهیم و در اختیار کارآموزان قرار می دهیم بسیار مناسب و پایین است و دلیل این قیمت گذاری ما این بود که افراد برای شرکت در دوره تحت فشار قرار نگیرند و به راحتی بتوانند شرکت کنند.

ابزار های مورد نیاز تعمیرات لوازم خانگی

ابزاری که برای تعمیرات لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرد به دو صورت تجهیزات الکتریکی مانند: اهم متر ، لهیم و... . و ابزار آلات مکانیکی مانند: انبر دست ، سیم چین ، کف چین ، انواع آچار و... هستند. که ما در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی شما را با تمامی این ابزار ها و استفاده از آن ها آشنا می کنیم و همچنین به صورت کامل به شما آموزش می دهیم که هر یک از این ابزار برای انجام چه کاری مورد استفاده قرار می گیرند.

مجتمع آموزشی برق برگزار کننده دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی می باشد. برای کسب اطلاع بیشتر درباره کلاس و زمان برگزاری کلاس ها با شماره های : ۶۶۹۵۳۰۱۶-۰۲۱ و ۶۶۹۵۷۳۱۳- ۰۲۱ تماس بگیرید.

کد خبر 636545

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha