عضو هیات‌ رئیسه شورای شهر تهران گفت: پرداختن به مساله قرارگاه اجتماعی موضوع مهمی است اما نباید موجب کمرنگ‌ شدن موضوع‌های مهم دیگر در حوزه عمرانی، ترافیکی و دیگر چالش‌ها شود.

شهرداری تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، جعفر بندی‌ شربیانی عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که چرا فعالیت شهرداری با محوریت قرارگاه اجتماعی با جدیت توسط شهردار دنبال می‌شود در حالی که مساله و اولویت اول تهرانی‌ها آلودگی هوا، ترافیک و حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: ابتدا به دلیل ترافیکی که در روزهای گذشته در شهر تهران رخ داده از مردم شریف تهران عذرخواهی می‌کنم. شاید ابرچالش‌های مردم تهران که از مسئولان همیشه مطالبه حل آن را داشتند، ترافیک و آلودگی هوا بوده است. اینها اولویت ما در شورای شهر هم هستند و حتما این موضوعات را پیگیری خواهیم کرد. 

شربیانی با بیان اینکه باید در کمیسیون‌های شورا درباره این مسائل راهکار ارائه شود، اظهار کرد: در کمیسیون‌های تخصصی مربوطه نیز باید راه‌حل‌هایی را در نظر بگیریم تا این اتفاق رخ دهد و خیال مردم تهران قدری بابت این مشکلات آسوده شود. 

عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران اضافه کرد: اما موضوعات شهر تهران باید همه با هم دیده شوند و ضمن اولویت‌بندی دقیق به همه مسائل پرداخته شود. 

وی درباره قرارگاه اجتماعی گفت: قرارگاه اجتماعی قبلا و در دوره‌های مختلف نیز بوده و در آن به آسیب‌های اجتماعی پرداخته شده است. ما هم معتقدیم آن نیز موضوع مهمی است، اما نباید پرداختن به آن موضوعات باعث این شود که موضوعات مهم دیگر در حوزه عمرانی، ترافیکی و دیگر چالش‌ها کمرنگ شود. 

عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که اقدامات شهرداری را در حوزه حمل و نقل در مقایسه با حوزه فرهنگی و اجتماعی چطور مقایسه می‌کنید، اظهار کرد: به نظر من شهرداری تمام تلاش خود را در همه حوزها به کار می‌گیرد. 

شربیانی در واکنش به اینکه که شهر تهران همیشه در شرایط بارانی با اخلال در سیستم حمل و نقل عمومی روبه‌رو می‌شود، گفت: این یک مشکل قدیمی در شهر تهران است که بخشی از آن به زیرساخت‌ها برمی‌گردد. در این دوره نیز که در شروع آن قرار داریم باید تلاش کنیم بخشی از این آمادگی را در شهرداری تهران ایجاد کنیم. 

عضو هیات‌رئیسه شورای شهر تهران درباره راهکارهای این موضوع گفت: غیر از اقدام به‌موقع دستگاه‌های ذی‌ربط در زمینه آبگرفتگی، باید معابر عبوری به صورت دوره‌ای و ثابت لایروبی شوند. البته این دست مسائل در گذشته نیز بوده و چیز جدیدی نیست.

کد خبر 636475

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha