عضو شورای اسلامی شهر تهران درخصوص حاشیه‌های ارائه گزارش معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در جلسه این شورا تذکر داد.

شورای شهر تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حبیب کاشانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در بیست و دومین جلسه علنی این شورا در تذکری با اشاره به حاشیه‌های ارائه گزارش معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفت: در جلسه گذشته و هنگام ارائه گزارش آقای شعبانی (معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران) سوءتفاهماتی پیش آمد که این مباحثه‌ها طبیعی است و پیش می‌آید و باید همان‌جا تمام و برطرف می‌شد.

وی افزود: هم شورا شأن دارد و هم دوستان ما در صف شأن دارند و همه به این بلوغ رسیدیم که شأن همدیگر را رعایت کنیم. اما متاسفانه این اقدام کش پیدا کرده و به فضای مجازی رسیده است.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم به این مطلب بپردازم و نظر من این است که این قبیل مباحثات پیش می‌آید و چیز خاصی نیست، اما انتشار در فضای مجازی باید قابل کنترل شود. وقت شریف مردم تهران و جایگاهی که شورا دارد اجازه نمی‌دهد که مجددا در صحن به این مسأله بپردازیم.

کاشانی تاکید کرد: از شما به عنوان رئیس شورا و آقای سروری خواهش می‌کنم که این موضوع را طی جلسه‌ای با آقای زاکانی و معاون فنی و عمرانی حل کنید و هرکس جایگاه خود را ببیند و این موضوع دیگر تکرار نشود.‌ ما یک مأموریت داریم و آن نوکری مردم است و نباید وقت مردم را به بطالت بگذرانیم. می‌خواهم حرمت افراد حفظ شود تا بتوانیم با آرامش چیزی را که برایش قسم خورده‌ایم، انجام دهیم.

گفتنی است، در جلسه علنی روز ۱۶ آبان شورای اسلامی شهر تهران مقرر بود شعبانی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران گزارشی ارائه کند که در ابتدای صحبت های خود خطاب به اعضای شورا خواست تذکری بدهد که با واکنش مهدی اقراریان عضو شورا مواجه شد.

اقراریان گفت: شما به عنوان معاون شهردار حق ندارید به اعضای شورا تذکر دهید که شعبانی در پاسخ گفت: هر فردی حق دارد و می تواند تذکر دهد. در ادامه با دخالت چمران رئیس شورا مواجهه لفظی اقراریان و شعبانی متوقف شد و اقراریان صحن شورا را ترک کرد و بعد از دقایقی مجدد به صحن بازگشت.

در ادامه شعبانی بر تذکر خود مبنی بر لزوم سکوت در صحن برای ارائه گزارش تاکید کرد که با واکنش کاشانی مواجه شد که گفت: شما مبصر کلاس نیستید که چنین تذکری می دهید که بار دیگر با دخالت چمران، این بحث به پایان رسید.

کد خبر 636668

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha