هجوم جمعیت در جشنواره موسیقی هیوستون باعش کشته شدن حداقل هشت نفر و زخمی شدن صدها نفر دیگر شد.

كنسرت موسيقي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آکسیوس، هجوم جمعیت در جشنواره موسیقی هیوستون آمریکا، به سمت صحنه و همزمان با اجرای تراویس اسکات خواننده رپ، حداقل هشت نفر کشته و صدها نفر دیگر زخمی برجای گذاشت. 

اتفاقی که مقامات محلی آن را یک «حادثه تلفات جمعی» توصیف کردند، در نتیجه هجوم مردم و فشرده شدن وحشتناک جمعیت رخ داد. مجری این رویداد که از سال ۲۰۱۸ ایجاد و راه اندازی شده، گفت که از حادثه روز جمعه ویران شده و به پلیس قول «همکاری کامل» داده است.

برای روز اول این جشنواره موسیقی حدود ۵۰هزار نفر بلیط فروخته شده بود اما شب دوم این کنسرت لغو شد. بیش از ۳۰۰ نفر در یک بیمارستان صحرایی در نزدیکی محل جشنواره تحت درمان قرار گرفتند.

به گفته رئیس آتش نشانی، حداقل ۲۳ نفر به بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند که حال برخی از آنها وخیم است. دستیار اجرایی اداره پلیس هیوستون، که در این مراسم مشغول به کار بود، گفت: «به نظر می‌رسد که این اتفاق در عرض چند دقیقه رخ داده است.»

یکی از حاضران در این کنسرت‌ به NBC گفت: «ما بسیار ترسیده بودیم و برخی نیز گریه می‌کردند زیرا روی مردم پا گذاشته بودند.» رئیس پلیس هیوستون با اعلام کنترل شرایط گفت از حدس و گمان اجتناب می‌کنند زیرا هیچ کس امشب همه پاسخ‌ها را ندارد.

کد خبر 636252
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha