منچستریونایتد با هدایت سرمربی نروژی دربی را در ورزشگاه خانگی واگذار کرد تا از ۶ بازی آخر خود ۴ شکست داشته باشد.

دربی

به گزارش همشهری‌آنلاین، درست در سی‌وپنجمین سالگرد ورود سرالکس فرگوسن به منچستریونایتد، این تیم داربی منچستر را در ورزشگاه خانگی خود موسوم به تئاتر رویاها ۲ بر صفر به سیتی باخت تا یک‌بار دیگر این سؤال پیش بیاید چرا اوله‌گونار سولسشائر اخراج نمی‌شود و چرا فرگوسن کبیر از او حمایت می‌کند!

سولسشائر تا پیش از باخت دیروز ۴‌بار گواردیولا را برده و ۳‌بار به او باخته بود. حالا این دو مربی در تقابل با هم مساوی شده‌اند. در ۵ رویارویی آخر، گواردیولا تنها یک‌بار برنده شده بود. در میان همه مربیان با حداقل ۴‌تقابل، پپ گواردیولا تنها برابر یک‌سرمربی بیش از آن که ببرد، بازنده بود که آن هم دیروز مساوی شد. دیروز داوید دخه‌آ در برابر نزدیک به ۲۰ بازیکن حریف تک‌وتنها بود. گل اول را اریک بایی به‌طرز عجیبی به‌خودشان زد و لیندلوف هم تلاش کرد یک گل به‌خودی دیگر به ثمر برساند که دخه‌آ نگذاشت. دروازه‌بان اسپانیایی که برای بیستمین‌بار در این شهرآورد حضور داشت و از این حیث رکورد زد، برای چهاردهمین‌بار پیاپی هم نتوانست دروازه‌اش را در یک‌بازی خانگی در اولدترافورد بسته نگه دارد. او خودش روی گل دوم تیم میهمان که با ضربه برناردو سیلوا وارد دروازه‌اش شد مقصر بود. دخه‌آ فقط در نیمه اول با وجود ۲ گلی که خورد، ۵‌مهار داشت.

لوک شاو که در نیمه دوم مصدوم شد، به رکورد ۲۰۰‌بازی برای منچستریونایتد رسید. این یکصدوهشتادوششمین بازی از این داربی ۱۴۰ ساله و برد شماره ۵۵ من‌سیتی در برابر ۷۷ برد من‌یونایتد بود. تعداد گل‌های زده سیتی در این شهرآورد به ۲۵۳ رسید. به‌نظر می‌رسد با توجه به وقفه بازی‌های ملی در فیفادی، فرصت مناسبی برای تعیین سرمربی جدید و جانشین اوله به‌دست آمده باشد. هواداران من‌سیتی دیروز شعار می‌دادند «به اوله فرصت بدهید، او خودش را نشان خواهد داد».

من‌یونایتد در ۶ بازی آخر در لیگ برتر تنها یک‌برد خارج از خانه در زمین تاتنهام داشته، یک‌تساوی با اورتون به‌دست آورده و ۴‌باخت به استون‌ویلا، لستر، لیورپول و سیتی داده است. حالا هیچ بهانه‌ای برای اخراج نکردن سولسشائر وجود ندارد. مسئولان باشگاه کمی دیر جنبیدند و کونته به تاتنهام رفت. راضی‌کردن زیدان هم کار سختی است. مربی خوب بیکار دیگری فعلا در بازار وجود ندارد.

کد خبر 636211
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha