بنت که در کنفرانس سالانه «اتحاد علیه ایران هسته‎ ای» به طور مجازی سخنرانی می‌کرد، گفت که چنانچه ایران به یک کشور هسته‌ای تبدیل شود، ترکیه، مصر، عربستان و تمامی خاورمیانه هسته‌ای خواهد شد و این «تهدیدی عظیم برای صلح جهانی» است.

نفتالی بنت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از انتخاب، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، ایران را تهدیدی برای موجودیت اسرائیل خواند و گفت که این رژیم و حامیانش باید فشار خود بر ایران را حفظ کنند.

به گزارش جروزالم‌پست، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، ایران را تهدیدی برای موجودیت اسرائیل خواند و گفت که این رژیم و حامیانش باید فشار خود بر ایران را حفظ کنند. وی با تکرار برخی ادعاها درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت که اسرائیل هر اقدامی که لازم باشد علیه ایران مجهز به سلاح هسته‌ای انجام خواهد داد.

بنت که در کنفرانس سالانه «اتحاد علیه ایران هسته‎ای» به طور مجازی سخنرانی می‌کرد، گفت که چنانچه ایران به یک کشور هسته‌ای تبدیل شود، ترکیه، مصر، عربستان و تمامی خاورمیانه هسته‌ای خواهد شد و این «تهدیدی عظیم برای صلح جهانی» است. وی مدعی شد که ایران تهدیدی استراتژیک برای تمامی جهان است و نباید اجازه دهیم این کشور به هدف خود دست یابد.

بنت در ادامه ادعاهای خود افزود که ما خسته نخواهیم شد و از پا نخواهیم نشست.

کد خبر 635909

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha