دبیر شورای نگهبان گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان از سوی دانشجویان حقیقتاً از ایام الله است چرا که در این روز، اقدامی رخ داد که هیمنه آمریکا شکست.

آیت الله جنتی

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل  از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی صبح چهارشنبه در سخنانی در جلسه شورای نگهبان با اشاره به سیزدهم آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: ۱۳ آبان که در آن دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، حقیقتاً از ایام الله است چرا که در این روز، اقدامی رخ داد که هیمنه آمریکا شکست.

دبیر شورای نگهبان افزود: باید افتخار کنیم که خداوند متعال چنین قدرتی به نظام جمهوری اسلامی ایران داده که جوانان ما توانستند هیمنه و قدرت آمریکا را اینگونه شکسته و جاسوس‌خانه آمریکا را تسخیر کنند؛ خدا را بابت این قدرت و توانمندی شاکریم.

جنتی تصریح کرد: رسانه‌ها به‌ویژه رسانه ملی باید روی این مساله کار کنند و بزرگی و عظمت کاری که دانشجویان انجام دادند را برای مردم عزیز تبیین کنند.

وی گفت: اگرچه بسیاری از کشورها جرات نمی‌کنند به منافع آمریکا نگاه چپ کنند اما دانشجویان ایرانی توانستند لانه جاسوسی رژیم آمریکا را تسخیر کنند و آنها هم هیچ غلطی نتوانستند بکنند.

کد خبر 635706

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha