رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تا مردم هستند، قدرت هست گفت: تا پشتوانه مردم وجود دارد قوت بسیار است. بنابراین سعی بر این بوده که مسیری مردمی پیش گرفته شود. 

احمد جنتی

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، آیت‌الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری صبح امروز (یکشنبه) در آئین تکریم و معارفه ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی از قدیمی‌ترین شوراهاست که از ابتدای انقلاب شکل گرفته است، گفت: بنا بود فقط یک صدا از این نهاد بیرون بیاید، «هماهنگی تبلیغات اسلامی» یعنی از صدا و سیما تا سایر نهادها و رسانه‌ها همه یک حرف بزنند و شاهد اختلاف نباشیم. 

آیت‌الله جنتی با اشاره به اینکه تا حدود زیادی تلاش‌ها در این زمینه موفقیت‌آمیز بوده است، ادامه داد: سعی ما بر این بوده که این شورا مردمی باشد. انقلاب اسلامی انقلابی مردمی است و باید تا آخر مردمی بماند. 

وی با بیان اینکه تا مردم هستند، قدرت هست گفت: تا پشتوانه مردم وجود دارد قوت بسیار است. بنابراین سعی بر این بوده که مسیری مردمی پیش گرفته شود. 

رئیس مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: بنابراین گفتیم مردم را به صحنه بکشید؛ این مردم هستند که برگزارکننده مراسمات مختلف هستند، این مردم هستند که در مساجد حضور دارند. 

وی با تاکید بر اینکه دنیا هم روی مردمی بودن انقلاب اسلامی حساب می‌کند، ادامه داد: تلاش بر این بوده که قضاوت جهانی بر مبنای مردمی بودن نظام باشد. 

جنتی تاکید کرد: مردمی بودن افتخاری برای ما و نظام است که باید همینطور باقی بماند. باید مراقب باشیم که همیشه وحدت کلمه بر مملکت حاکم باشد. باید زیر لوای مقام معظم رهبری مسیر خود را ادامه بدهیم. 

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هماهنگی و وحدت کلمه پیش از این بوده و بعد از این هم ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات بود که مراسم  را به شکل مردمی مدیریت و برگزار می‌کرد و باید تا آخر هم همینطور باشد. 

جنتی افزود: ما نمی‌توانیم هیچ‌کجا از مردم کنار بکشیم، نمی‌شود که مردم کنار بکشند، اگر این‌ها اتفاق بیفتد آثار و مفهوم بدی خواهد داشت. 

رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: به دنیا ثابت شده اینکه می‌گویند نظام مردمی است، شعار نیست و درست است. از مردم خاضعانه تشکر می‌کنم و از خدا می‌خواهم لطف خود را شامل حال مردم کند که از ابتدای پیروزی انقلاب امتحان خود را در شرایط مختلف به خوبی پس داده‌اند.

کد خبر 641225

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    14 2
    اگر بفکر معیشت وبیکاری جوانان باشید مطمئن باشید مردم کنار نمیکشند اما اگر مسئولین فقط بفکر زندگی اشرافی خود باشند مردم نه از بزرگان کشور تبعیت میکنند نه از دولت وخلاصه بگویم بفکر عملی زندگی مردم باشید تا انقلاب پابرجا باشد مردم ما مردم خوبی هستند ولی صبر کردن ومقاومت در برابر ناملایمت هم حدی دارد مردم وقتی میبینند فرزندان مسئولین در این شرایط بی پولی کشور در فلان کشور خراب شده هم دنبال عیش وعشرت ودرس در بهترین شرایط هستند از انقلاب دوری میکنند وبی اعتماد به مسولین پر ادعا میشوند با مردم باشید البته با عمل تا مردم باشما باشد
  • محمد IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
    13 1
    مشکل همین جاست مگر می شود تمام مردم ویا احزاب کشور یک صدا باشد یا یک نظر داشته باشند . باید چند صدایی را تحمل کنیم. تا مشکل حل شود
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۵
    0 2
    عملگرایی یکی از نشانه های مدیر و مسئول مردمی بودن میباشدوانقلابی واقعی که حافظ ارزشها وخون شهدا باشد وبعد ساده زیست وحقوق اندازه که کار انجام میدهد مثل شهید رجایی نه حقوق های نجومی که به لطف خدا در دولت اقای رئیسی محور عدالت فساد زدایی در این چند ماه اخیر کم کم اشکار و جدیت را در این امر نشان می دهد و دستگاه های نظارتی وتدوین قوانین مجلس محترم برای بلند مدت برای مدیریت بودجه وتامین عدالت معیشتی عموم . دربین مردم بودن ودرد اشنا وهمت در رفع مشکلات معیشتی مردم وجهادی در سازندگی کشور مثل دهه شصت انقلاب اسلامی ایران که ضمن دفاع مقدس در امر جاده سازی ومدرسه وبهداشت وممسکن وازدواج با کمک عقد نامه زوجین بصورت نقدی وغیر نقدی برای تشکیل خانواده وکمک به پدرومادران اقشار ضعیف برای جهازدختر ویا داماد ومدد افراد خیرین محله وشهر وروستا وبازار کار را رونق دادن وجلوگیری از تورم گران فروشی وکم فروشی و ارتقا دانش جوانان وبومی کردن علوم مختلف برای اسایش و رفا مردم توسط فرزندان همین اب وخاک برای ایرانی اباد وازاد واسلامی برای ترقی وپیشرفت انقلاب اسلامی ایران درپیش رو داشته باشیم به یاری خدا......