مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱
۰ نفر

فرماندار و رئیس شورای تامین ماکو درباره ماجرای آتش زدن یک زن توسط شوهرش در یکی از روستاهای ماکو که طی روز گذشته در رسانه‌ها انعکاس یافت، توضیح داد.

خودسوزی

به گزارش همشهری‌آنلاین، روز گذشته (۱۰ آبان) در برخی از شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های خبری بومی در آذربایجان غربی خبر سوزانده شدن یک زن توسط شوهرش منتشر شد. در این شبکه‌ها نوشته شده بود که طی روزهای اخیر، فاطمه رسولی اهل روستای قولیشکاک ماکو و مادر ۵ فرزند دختر بلافاصله پس از آنکه جنسیت فرزند ششم او در پی انجام سونوگرافی دختر تشخیص داده شد، توسط همسرش به آتش کشیده شد.

علی محمدی ایروانلو فرماندار و رئیس شورای تامین ماکو در این خصوص به ایرنا گفت: آتش زدن یک زن توسط شوهرش در یکی از روستاهای ماکو سوژه شبکه‌های اجتماعی شد، اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است و با توجه به بررسی‌های صورت‌گرفته، این موضوع تکذیب می‌شود.

او توضیح داد: حدود سه هفته قبل در پی اختلاف خانوادگی در روستای قوریشکاک ماکو، زنی اقدام به خودسوزی کرده و بعد از بستری شدن در بیمارستان فجر ماکو به علت شدت سوختگی به ارومیه اعزام و به همین علت سوختگی بالا متأسفانه جان خود را از دست داده بود.

فرماندار ماکو افزود: طبق اعلام مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو و بررسی‌های صورت‌گرفته، این فرد حتی باردار هم نبوده و سخن رسانه‌ها در این خصوص نیز کذب است.

محمدی بیان کرد: بعد از فوت این بانوی ماکویی، پرونده قضایی هم برای همسر او تشکیل شد ولی دلایلی برای قتل این زن توسط شوهرش پس از تحقیقات قضایی از سوی این مراجع ثابت نشده و این فرد نیز با قید وثیقه آزاد شده است.

کد خبر 635474

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha