دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان درباره فوت دختر ٢٢ ساله‌ای که در برخی اخبار گفته شده پدرش او را آتش زده است، توضیح داد.

خودسوزی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از میزان، محمد جباری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان درباره برخی اخبار منتشرشده پیرامون فوت دختر ٢٢ ساله‌ای که پدرش وی را آتش زده، گفت: سوختگی این دختر خبر درستی است، اما اینکه وی خودسوزی کرده یا پدرش او را سوزانده، در دست بررسی است.

وی ادامه داد: در این رابطه دستور لازم به پلیس داده شده تا تحقیقات جنایی انجام شود. به پزشکی قانونی نیز دستور داده شده تا کالبدشکافی و علت دقیق فوت مشخص شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان تصریح کرد: اینکه پدر مقصر بوده یا خیر، هنوز مشخص نبوده و درحال حاضر مورد تایید ما نیست.

جباری بیان کرد: این موضوع به عنوان یک حادثه سوختگی بوده و بر همین اساس این فرد در بیمارستان پذیرش شده است. اکنون این اتفاق هیچ مرجع یا شاکی خصوصی ندارد، اما با این حال ما خودمان در حال بررسی فوری آن هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان درباره انتشار شایعاتی در این خصوص در فضای مجازی از سوی یک پزشک تاکید کرد: این اقدام نوعی تخلف است و این پزشک نباید زمانی که هنوز چیزی مشخص نشده، آن را در فضای مجازی قرار می‌داد.

جباری افزود: این موضوع را به مسئولان نظام پزشکی ابلاغ کرده‌ایم تا آن را در دستور کار کمیته انضباطی قرار دهند و برخوردهای لازم انجام شود.

کد خبر 630332

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha