معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران بر حل معضل پسماند تهران تا پایان دوره ششم مدیریت شهری تأکید کرد.

دستفروش - مترو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، جلال بهرامی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در حاشیه برگزاری جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید متناسب با شرایط سرعت خود را در ارتباط با خدمت‌رسانی افزایش دهیم، گفت: معاونت خدمات شهری تهران توجه ویژه‌ای را به رفت و روب و جمع‌آوری زباله خواهد کرد.

وی افزود: ما طرحی به نام طرح جامع داریم که در شورای شهر تهران به تصویب رسیده اما هنوز مورد اجرا قرار نگرفته و مصوبات خوبی در این حوزه نیز وجود دارد که متناسب با رفع معضلات حوزه رفت و روب انجام خواهیم داد.

وی تأکید کرد: بنا بر برنامه‌ریزی انجام‌شده، تا پایان این دوره از مدیریت شهری تلاش خواهیم کردیم معضلی به عنوان پسماند نداشته باشیم. چرا که زیرساخت‌های آن در بخش‌های مختلف از جمله علم و دانش و فناوری وجود دارد و شهروندان هم در این بخش همکاری لازم را خواهند داشت.

بهرامی ادامه داد: با اجرای کامل طرح جامع پسماند مشکلات در حوزه رفت و روب و زباله به طور کامل برطرف خواهد شد.

وی همچنین به بحث ساماندهی مشاغل و مشاغل آلاینده از سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: در این ارتباط مشاغلی که آلاینده و آلوده‌زا هستند از جمله بنکدارها و آهن‌فروش‌ها باید منتقل شوند همچنین با توجه به شرایط باید اقداماتی در ارتباط با ساماندهی دستفروشان برنامه‌هایی انجام شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: در حال حاضر ما شاهد تردد روزانه بیش از ۴۰۰۰ دستفروش در واگن‌های مترو هستیم که باید برای این معضل هم راهکاری اتخاذ شود. البته این موضوع باید در راستای شرایط اقتصادی شهروندان صورت بگیرد.

کد خبر 635069

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha