سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۰۰
۰ نفر

گروه ورزشی: میلان با قبول دومین باخت در هفته دوم سری A در بحران فرو رفت.

 تیم کارلو آنچلوتی که دیدار نخست لیگ را 2 بر یک مقابل بولونیا واگذار کرده بود، با وجود بازگشت کاکا و حضور ستاره‌هایی چون رونالدینیو و شوچنکو باز هم مقابل جنوا تن به شکست 2 بر صفر داد تا این مربی هر چه بیشتر تحت فشار قرار گیرد.

گل‌های جوزپه اسکولی و دیه‌گو میلیتو،‌ اولین پیروزی خانگی جنوا مقابل میلان از سال 1983 را برای این تیم ثبت کرد تا به این ترتیب میلان که بدترین شروع در لیگ از سال 1986 تاکنون را تجربه می‌کند، در رتبه دوم از انتهای جدول بایستد.

میلان که فصل گذشته نیز عملکرد ضعیفی ارائه کرد در این فصل هم با وجود خرید‌های چشمگیر تاکنون حرفی برای گفتن نداشته. آدریانو گالیانی،‌ نایب رئیس این باشگاه که از وضعیت تیم نگران است به آنچلوتی هشدار داده که اگر چه با خطر اخراج روبه‌رو نیست اما باید هرچه زودتر این روند را بهبود بخشد.

چنل فور از قول وی در این باره می‌نویسد: «آنچلوتی هشتمین فصل حضورش در میلان را شروع کرده و من فکر می‌کنم مربیان کمی می‌توانند برای چنین مدت طولانی در یک باشگاه بمانند. هیچ خطری آنچلوتی را تهدید نمی‌کند اما باید به این باخت‌ها پایان دهد. موضوع مربی نیست، بلکه مشکل این است که ما از پایان ژوئیه تاکنون 8 بازی انجام داده‌ایم و 7 بازی را باخته‌ایم. این به آن معنا نیست که من می‌خواهم مربی را عوض کنم اما وظیفه یک مدیر است که به کادر فنی‌اش راهنمایی‌هایی را ارائه کند.»

آنچلوتی اما اطمینان دارد که می‌تواند مشکلات تیمش را حل کند: «با نگاهی به جدول موضوع امیدوارکننده‌ای وجود ندارد.

اما ما برای جبران وقت داریم و من مطمئنم که این کار را می‌کنیم. این میلان من است. لازم نیست من چیزی را برای رئیس یا مدیر باشگاه روشن کنم چون آنها به من خیلی نزدیک‌اند. من به راه خودم ادامه می‌دهم و علاقه‌ای به خواندن آنچه که در روزنامه‌ها نوشته می‌شود، ندارم.»

زمزمه‌ها راجع به اخراج این مربی و آمدن روبرتو دونادونی یا فرانک رایکارد به سن‌سیرو واکنش آنچلوتی در اتاق کنفرانس را در بر داشت: «اگر شما چیزی بیشتر از من می‌دانید پس لطفاً به من بگویید. در میلان ما عادت نداریم به دنبال مقصر  بگردیم. بلکه وضعیتمان را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و به دنبال راه‌حل هستیم.»

یوونتوس هم که در هفته نخست با تساوی یک بر یک مقابل فیورنتینا متوقف شد، در یک بازی سخت سرانجام با تک گل آمائوری، اودینزه را شکست داد و با 4 امتیاز پشت‌سر اینتر در رتبه پنجم قرار گرفت. رانیری با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت:‌ «من از عملکرد تیم خوشم آمد. ما فرصت‌های زیادی مقابل تیمی پراستعداد که منتظر ضد حملات بود، ایجاد کردیم. تسلیم کردن اودینزه کار خیلی سختی بود اما ما به حمله کردن ادامه دادیم.

خیلی مهم بود که طلسم را شکستیم و 3 امتیاز را گرفتیم.»فیورنتینا نیز که 2 بر یک از ناپولی شکست خورد با یک امتیاز در رده 15 جدول قرار گرفته. چزاره پراندلی، سرمربی این تیم از اینکه تیمش نتوانست برتری خود را حفظ کند ناراحت است. این مربی در توضیح شکست تیمش که ابتدا با گل موتو جلو بود، می‌گوید: «به نظر می‌رسید بازی تحت کنترل ما باشد اما روی 2 ضد حمله گل خوردیم، باید زودتر کار را تمام می‌کردیم.» لاتزیو نیز با پیروزی 2 بر صفر مقابل سمپدوریا اکنون با 6 امتیاز بالای سر آتالانتا در صدر جدول قرار دارد.

کد خبر 63503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز