یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۹:۱۷
۰ نفر

گروه ورزشی: میلان تنها مدعی سری A بود که در هفته اول مغلوب شد و در صورت کسب هر نتیجه‌ای غیر از پیروزی در بازی امروز در خانه جنوا، وارد بحران اساسی می‌شود.

عملکرد میلان در بازی‌های تدارکاتی تابستانی 4 شکست، ‌یک تساوی و تنها یک پیروزی ناامید‌کننده بود. این تیم در اولین بازی فصل هم با وجود اضافه شدن رونالدینیو و شوچنکو نمایش پرانتقادی داشت و در ورزشگاه سن سیرو مقابل تیم تازه‌وارد بولونیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد.

به نظر می‌رسد که تعطیلات

دو هفته‌ای مسابقات بین‌المللی هم نتوانسته کمک زیادی به میلان بکند، چرا‌که این تیم چهارشنبه شب در بازی دوستانه مقابل لوگانو، تیم دسته دومی سوئیسی تن به شکست 2 بر صفر داد. مطبوعات ایتالیا خبر می‌دهند که آنچلوتی، مربی معمولاً خونسرد میلان پس از این شکست از عملکرد بازیکنانش خشمگین بوده و بر سر آنها فریاد کشیده است.

همچنین از حالا زمزمه برکناری او در صورت ادامه این روند شنیده می‌شود و از روبرتو دونادونی یا فرانک رایکارد، دو هافبک سابق میلان به عنوان جانشین احتمالی او نام برده می‌شود.

اما پیروزی در بازی امشب می‌تواند میلان را به بازگشت به جاده موفقیت امیدوار کند، چرا که هیچکدام از مدعیان در روز اول پیروز نشدند و این تیم به دلیل غیبت در لیگ قهرمانان، تقویم سبک‌تری نسبت به سایر مدعیان دارد.

بازگشت کاکا

آنچلوتی برای این بازی می‌تواند روی بازگشت کاکا، بازیساز و بهترین بازیکن تیمش حساب کند. هافبک برزیلی که در نیمه دوم دیدار دوستانه مقابل لوگانو بازی کرد، می‌گوید: «هیچ دردی احساس نمی‌کنم واین مهمترین نکته است، بنابراین انتظار دارم که در جنوا بازی کنم.»
رونالدینیو هم با وجود اینکه هفته گذشته دو بازی سنگین را با تیم‌ملی برزیل انجام داد، امیدوار است امروز در کنار کاکا بازی کند:‌ «نمی‌دانم. باید با آقای آنچلوتی صحبت کنم و باید ببینیم که آیا بازی می‌کنم. دوست دارم هرچه زودتر در کنار کاکا بازی کنم و امیدوارم بتوانیم در کنار یکدیگر کار بزرگی انجام دهیم.»

رونالدینیو خوب می‌داند که میلان هم مانند تیم‌ملی برزیل در شرایط خوبی نیست ولی نسبت به آینده خوشبین است: «میلان و برزیل مشکلاتی دارند ولی روسونری هنوز بازی‌های زیادی در پیش دارد و سلسائو هنوز هم در جمع تیم‌های برتر گروه است. باور دارم که اوضاع باشگاه و تیم‌ملی کشورم بهتر خواهد شد.» غایبین میلان در این بازی اینزاگی، نستا و گاتوسو هستند.

جنوا هم که در هفته اول با یک گل مغلوب کاتانیا شد، نمی‌خواهد از این بازی دست خالی بیرون برود. متئو فراری، مدافع سابق رم که تابستان امسال به جنوا پیوست، درباره این بازی و رویارویی با رونالدینیو می‌گوید: «هرگز مقابل او بازی نکرده‌ام، ولی او یک قهرمان بزرگ است. رویارویی با او، بازی را هیجان‌انگیز می‌کند.

انگیزه زیادی برای بازی مقابل رونالدینیو دارم و مطمئنم که می‌توانم از او مراقبت کنم.»فراری، همچنین در تمجید از دیه‌گو میلیتو، مهاجم جدید آرژانتینی جنوا می‌گوید: «میلیتو در تمرینات همه را تحت تأثیر قرار داده.  از قدرت گلزنی او شنیده بودم . او گلزن بزرگی است و بازیکنان کمی مانند او هستند.» با این حال مهاجم سابق ساراگوسا در صورت دیر رسیدن اجازه بازی‌اش از اسپانیا، نمی‌تواند مقابل میلان بازی کند.

در دیگر بازی حساس امروز، یووه میزبان اودینزه است. با بهبودی ترزگه، مارکیونی و کریستیانو زانتی، رانیری در این بازی می‌تواند از آنها استفاده کند.

فیورنتینا هم میهمان ناپولی است و می‌تواند روی بازگشت آدریان موتو، مهاجم رومانیایی‌اش حساب کند. پس از اغتشاش هواداران ناپولی در هفته‌اول، جایگاه هواداران افراطی ناپولی برای این بازی بسته خواهد بود. همچنین بازی‌های جنوا - میلان و ناپولی - فیورنتینا به تشخیص مقامات ایتالیایی ریسک بالایی دارند و به همین دلیل به تماشاگران تیم‌های میهمان اجازه ورود به ورزشگاه داده نشده است.

کد خبر 63275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز