معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و انهدام باند سه‌نفره‌ای خبر داد که با ترفندهای مختلف از دختران جوان کلاهبرداری می‌کردند.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، کارآگاه جهانگیر تقی‌پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: زن جوانی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اظهار کرد که از طریق یکی از دوستانش با مرد جوانی آشنا شده و برای برگزاری کنسرت مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به حساب پدرش واریز کرده اما بعد از انتقال وجه دیگر تلفن ها را جواب نمی دهد.

کارآگاه تقی‌پور تصریح کرد: در بررسی های پلیسی مشخص شد صاحب حساب فوت کرده و متهم با استفاده از کارت بانکی پدر فوت شده‌اش از مالباخته کلاهبرداری کرده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با رصد اطلاعاتی محل های تردد متهم تحت کنترل در آمد و وی در محدوده میدان ونک دستگیر شد.

وی گفت: متهم پس از دستگیری به ۱۳ فقره کلاهبرداری با همکاری ۲ همدستش در استان البرز و تهران اعتراف و اظهار داشت که با ترفندهای مختلف مانند اجرای کنسرت و ازدواج از بانوان جوان کلاهبرداری می کردند.

سرهنگ تقی پور با بیان اینکه سایر همدستان وی نیز در عملیات مستقل دیگری دستگیر شدند، اعلام کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد.

کد خبر 634875

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha