نخستین قسمت از فصل هفتم برنامه «هزار راه نرفته» از امشب شنبه ۸ آبان در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار می‌گیرد.

هزار راه نرفته

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «هزار راه نرفته» همچون فصل‌های پیشین به تحکیم خانواده می‌پردازد. اهمیت تشکیل خانواده، روابط مناسب بین افراد خانواده، مسیرهایی برای ادامه زندگی مشترک و حل چالش‌های فراروی خانواده‌ها از جمله محورهای این برنامه روانشناسانه است.

برنامه «هزار راه نرفته» در این مسیر به روابط والدین با نوجوانان به عنوان پایه و اساس شکل‌گیری صحیح روابط  فرزندان در آینده، انتخاب آگاهانه همسر و موضوعات تاثیرگذار در این انتخاب، روابط زوجین و چالش‌های سال‌های اول و چگونگی رفع آنها، فرزنددار شدن، ضرورت آن و نقش این اتفاق در تحکیم روابط زناشویی، چالش‌های زندگی، تنوع رفتار و انتخاب مسیرهای مختلف برای حل مشکل، اجتناب از برخورد عجولانه با جدایی و طلاق به عنوان آخرین راه و چگونه بازسازی بعد از جدایی و ... خواهد پرداخت.

 تغییرات مختلفی در بخش‌های برنامه ایجاد شده است.  یک بخش متفاوت به نام «سینما در قاب هزار راه نرفته» به برنامه اضافه شده که فیلم‌هایی با موضوعات متناسب را از دیدگاه روانشناسی مورد بحث و تحلیل قرار می‌دهد.

فرشته موتابی، آسیه اناری، شهریار شهیدی، محمد علی مظاهری، منصوره سادات صادقی، رضا رستمی، پرویز آزاد فلاح، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن سعیدی، جمال شمس و ... از جمله کارشناسان و مشاوران این برنامه اند. «هزار راه نرفته» کاریست از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی ناهید سادات‌شریفی به کارگردانی علیرضا برزگر دانایی که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

کد خبر 634847

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha