مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با اشاره به بارش برف و باران در ارتفاعات این استان اعلام کرد: صعود به ارتفاعات این منطقه با توجه به شرایط جوی محدود و با همکاری پلیس کوهستان و مدیریت بحران فرمانداری‌ها انجام می‌شود.

کوهنوردی ـ ارتفاعات تهران

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، منصور درجاتی مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: از کوهنوردان می‌خواهم برای حفظ سلامت خود و دیگران از صعود به ارتفاعات بدون هماهنگی خودداری کنند.

وی با بیان اینکه صعود کوهنوردان ممنوع نیست و تنها با هماهنگی صورت می‌گیرد، افزود: از شب گذشته در بیشتر نقاط استان بارش باران و در ارتفاعات شهرستان‌های شمیرانات و فیروزکوه شاهد بارش برف بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران ادامه داد: در حال حاضر نیز در بخشی از مناطق استان شاهد بارش باران هستیم و تا این لحظه هیچ‌گونه آبگرفتگی در پایتخت و شهرستان‌ها اعلام نشده است.

درجاتی خاطرنشان کرد: به دلیل این بارش‌ها شاهد تصادفات در مسیرها بودیم اما این بارش‌ها تلفات جانی نداشته و طبق گزارشات انجام شده در ارتقاعات برف‌گیر استان نیز فردی به دلیل این بارندگی‌ها گرفتار نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: صعود به ارتفاعات استان تنها از مبادی ورودی و اصلی و با هماهنگی صورت می‌گیرد و به شهروندان توصیه می‌کنیم در این شرایط از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.


 

کد خبر 634796

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha