مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
۰ نفر

همانطور که میدانید امروزه اکثر بازار ها از تنوع بسیاری برخوردار هستند، بازار املاک نیز از این موضوع مستثنی نیست. تا جایی که هر شخصی که در این بازار فعالیت میکند تلاش دارد که در یک منطقه تسلط یافته در آن حوزه فایل های اختصاصی خود را ایجاد نماید. در این میان هستند افرادی که در هر منطقه به طور تخصصی روی یک موضوع فعالیت و اعتبار کسب میکنند.

image-20211027141642-2.jpeg

برخی فقط روی فروش ملک، برخی فقط روی اجاره ملک و برخی هم فقط روی املاک تجاری تمرکز کرده اند. این تنوع از جزئیات بسیار زیادی برخوردار است.

آقای محمد رحیمی مدیر و گرداننده سایت و مجموعه پِنت هاز به طور تخصصی فعالیت خود را متمرکز بر خرید و فروش و همچنین اجاره پنت هاوس قرار داده اند. و به همین منظور نام Mr Penthouse   را برای خود به عنوان کسی که در این حوزه به شکل تخصصی فعالیت مینماید انتخاب نموده است.

خرید پنت هاوس فراتر از یک سرمایه گذاری سودآورد

با کمی بررسی دریافت می کنید که کلمه پنت هاوس به تنهایی به همراه خود مفاهیمی همچون لوکس، امکانات زیاد، ثروت و شهرت را به ذهن متوادر میسازد. حال شما تصور کنید که یک پنت هاوس لوکس می بایست چه ویژگی هایی داشته باشد و در کدام منطقه واقع باشد. این امر یک ایده آل گرایی تمام عیار است. برای خرید پنت هاوس لوکس  باید با مشاوران مجرب و کارآزموده هماهنگ شوید و با استفاده از تجربیات و بانک اطلاعاتی آن ها اقدام به یافتن پنت هاوس مورد علاقه خود نمایید.

شاید خرید پنت هاوس فراتر از یک سرمایه گذاری سودآورد محسوب شود و از آن جا که تعداد پنت هاوس ها در تهران و سایر کلانشهرهای ایران محدود است، شما جزء معدود افرادی خواهید بود که از آن بهره مند هستید.

تعداد فایل های مرتبط با پنت هاوس های اصولی و خوش ساخت که توسط معماران معروف و تحصیلکرده طراحی شده اند در اختیار افراد معدودی است. لذا برای خرید پنت هاوس با مراجعه به مشاوران  penthuzz می توانید صاحب یکی از بهترین پنت هاوس های ایران باشید.

قیمت پنت هاوس ها از چه قوانینی تبعیت میکند؟

قیمت پنت هاوس در مناطق و شهر های مختلف از قوانین متفاوتی متاثر میباشد. همانطور که میدانید پنت هاوس ها در شهر های بزرگ و مناطقی با استاندارد های پیشرفته شهری ساخته میشوند. بیشتر این آپارتمان های لوکس در بلندیهای شهر های بزرگ و یا در کنار دریا ها و مناطق توریستی و گردشگری قرار دارند.

همین چند مورد کوتاه که در بالا بر شمرده شد حاکی از آن است که این آپارتمان ها نمی توانند املاک ارزانی به حساب بیایند. برای اینکه تا جای ممکن قیمت دقیقتری را به شما ارائه دهیم سعی شده که هر منطقه را به طور جداگانه مورد بررسی قرار دهیم. به عنوان مثال قیمت پنت هاوس در فرمانیه تهران را در یک مقاله جدا مورد بررسی قرار داده ایم. همینطور شما میتوانید با بررسی مقالات بروز شده در سایت "پنت هاز" از قیمت پنت هاوس در شهرک غرب و یا از قیمت پنت هاوس در چیتگر و یا قیمت این آپارتمان ها در شهر های دیگر کشور نیز مطلع گردید.

برای خرید و فروش پنت هاوس به چه سایتی مراجعه کنیم؟

اجاره پنت هاوس

اجاره پنت هاوس بستن یک قرارداد و معامله ای متفاوت در دنیای املاک به حساب می آید. یک آپارتمان بسته متراژ و موقعیت آن در شهر مخاطبان خاص خود را دارد. در این میان نوع متریال، دکوراسیون و امکانات آپارتمان نیز بسیار حائز اهمیت است. برای پیدا کردن پنت هاوس مورد نظر خود برای اجاره با مراجعه به سایت پنت هاز و یا تماس با مشاورین این مجموعه از یک مشاوره تخصصی بهره مند شوید.

پِنت هاز

برای خرید و فروش پنت هاوس به چه سایتی مراجعه کنیم؟

مجموعه پنت هاوز در تلاش است که بانک اطلاعات تخصصی جامعی از پنت هاوس های کشور را جمع آوری نماید. از عزیزان فعال در این حوزه دعوت میگردد با تماس با شماره تلفن های پایین صفحه برای همکاری ارتباط بگیرند و همینطور با ثبت نام در این سایت میتوانید آگهی فروش و اجاره پنت هاوس خود را به صورت رایگان ثبت نمائید. برای بیشت دیده شدن آگهی بخشهایی در سایت تعبیه شده است که با پرداخت مبالغی می توانید آگهی خود را را در آن جایگاه ها نمایش داده و از بازخورد بیشتر بهره مند گردید.

۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶ – ۸۸۴۹۲۳۱۳ – www.penthuzz.com  

کد خبر 634423

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha