رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از تزریق بیش از ۲.۵میلیون دُز واکسن کرونا در پایگاه‌های مستقیم و مشارکتی شهرداری تهران خبر داد.

واكسيناسيون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، علی نصیری که سخنگویی ستاد مدیریت بحران کرونا در شهرداری تهران را هم بر عهده دارد، درباره آخرین آمارها از میزان واکسن کرونای تزریق شده در مراکز مستقیم و مشارکتی شهرداری تهران گفت:‌ از آغاز واکسیناسیون کرونا در پایتخت، شهرداری تهران نیز همکاری خود را با ستادملی مقابله با کرونا آغاز کرده و از جمله آن اختصاص پایگاه‌هایی برای تزریق واکسن به شهروندان بود.  

او اختصاص امکانات مراکز واکسن از قبیل تامین مکان، واکسیناتور، تجهیزات، نیروی انسانی، هزینه های جاری و ... را از جمله این خدمات برشمرد و افزود:‌ همچنین در برخی دیگر از پایگاه‌ها نیز شیوه مشارکتی انجام شده و از طریق ارائه فضا و کمک‌های جانبی به دانشگاه‌های سه گانه علوم پزشکی شهر تهران در روند واکسیناسیون مشارکت شد.  

نصیری با بیان اینکه ۲۴ پایگاه مدیریت بحران به صورت مشارکتی در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار گرفته است، گفت: برابر آمارهای ما تا روز ۳۰ مهرماه حدود دو میلیون و چهارصد هزار دز واکسن کرونا تزریق شده است.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد:‌ همچنین شهرداری در پویش تهران دوباره جان می‌گیرد نیز با ایجاد ۱۲ شهر واکسن، تشکیل ۱۰ واحد سیار، استقرار در ۲۲ ایستگاه مترو و ۲۲ ایستگاه اتوبوس و امکان مراجعه به در منازل برای تزریق واکسن به افراد ناتوان و دارای معلولیت نیز در مجموع بیش از ۱۲۶ هزار دُز واکسن را تزریق کرده است که می‌توان گفت در مجموع بیش از دو و نیم میلیون دُز واکسن در پایگاه‌های مستقیم و مشارکتی شهرداری تهران تزریق شده است.

کد خبر 633998

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha