شهردار تهران، مدیریت شهری رامحتاج و مشتاق مساعدت‌های فکری و علمی استادان بسیجی دانست و تاکید کرد: لازم است کارگروهی در این زمینه تشکیل و مقدمات علمی و عملی آن به صورت عملیاتی فراهم شود.

ديدار زاكاني با اساتيد بسيجي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علیرضا زاکانی با رئیس و جمعی از مسئولان سازمان بسیج کشوردیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست، محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید ضمن تبریک ایام و اعیاد ربیع الاول ماه سرور و شادی اهل بیت علیهم السلام گفت: نهضت استادی بسیج مجموعه ای فاخری است که از قریب به شصت هزار عضو هیات علمی و مدرسین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور تشکیل شده که در خدمت نظام اسلامی قرار دارند و با نگاه حل المسائلی آماده مساعدت علمی و عملی برای نهادها، دستگاهها، وزارتخانه ها و ارگانهای گوناگون هستند.

او با تبریک به زاکانی به عنوان شهردار جدید تهران گفت: با توجه به سوابق درخشان دکتر زاکانی در مسئولیت های گذشته، امیدوار هستیم با نگاه انقلابی و رویکرد جهادی ایشان، شاهد تهرانی در تراز و شان انقلاب اسلامی خواهیم بود که الگویی برای دیگر شهرها در داخل و خارج خواهد شد و البته سازمان بسیج اساتید و به ویژه بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران، آماده هرگونه کمک و مساعدت در تحقق این اهداف والا هستند.

در ادامه هر یک از معاونین سازمان بسیج اساتید، ضمن  تبریک به شهردار تهران، به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و برای شهردار و همکاران ایشان آرزوی موفقیت کردند.

شهردار تهران هم دراین نشست، ضمن تشکر از رئیس بسیج اساتید و اعضای مرکزیت نهضت استادی بسیج، شهرداری تهران را محتاج و مشتاق مساعدت های فکری و علمی استادان بسیجی دانست و تاکید کرد: لازم است کارگروهی در این زمینه تشکیل شده تا مقدمات علمی و عملی آن به صورت عملیاتی فراهم گردد.

در این نشست، رفع تبعیض شمال و جنوب تهران، زیباسازی شهری، تمهید مشارکت مردم و نخبگان در مدیریت شهری، کاهش آسیب های اجتماعی، پیوست اجتماعی و فرهنگی در ساخت و سازها، بهره برداری از ظرفیت نخبگان، استادان و دانشجویان در حل و فصل معضلات و مسائل شهری، شفافیت، به‌کارگیری متخصصین کاربلد و انقلابی در مناصب و مسئولیت ها، بهره برداری از روش‌های نوین شهرداری، دیپلماسی شهری و بهره برداری از ایده های بدیع و خلاقانه دیگر شهرها در مدیریت شهری تهران و... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کیامرث جهانگیر معاون فرهنگی اجتماعی، حسین عبداللهی‌فر معاون بررسی و گفتمان سازی، وحید آرائی معاون پژوهش و فناوری، محمود شرفی معاون پیگیری، مزینانی معاون طرح و برنامه، محمد قربانی گلشن آباد معاون رسانه و ارتباطات اجتماعی و فواد ایزدی مدیر عامل مجمع بین المللی اساتید مسلمان در این نشست حضور داشتند.

کد خبر 633995

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha