دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۷ هزار و ۱۹۵ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته ۴۰۴ تومان افزایش یافت و به این ترتیب قیمت آن در صرافی های بانکی به کانال ۲۷ هزار تومان صعود کرد.

دلار

به گزارش همشهری ‌آنلاین، امروز دوشنبه سوم آبان ۱۴۰۰ و تا ساعت تنظیم این خبر، قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۶ هزار و ۶۵۶ تومان و ۲۷ هزار و ۱۹۵ تومان اعلام شد. قیمت فروش دلار نسبت به روز کاری گذشته ۴۰۴ تومان افزایش یافت.

همچنین، قیمت خرید یورو  ۳۰ هزار و ۷۸۹ تومان و قیمت فروش آن ۳۱  هزار و ۴۱۱ تومان اعلام شد. قیمت فروش یورو  نسبت به  روز کاری گذشته ۴۰۴تومان افزایش یافت.

 امروز، در اولین نرخ اعلامی دلار و یورو از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۶ هزار و  ۳۵۹ تومان و ۲۶ هزار و ۸۹۲ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو ۳۰ هزار و ۴۹۲ تومان و قیمت فروش آن ۳۱ هزار و ۱۰۸ تومان اعلام شد که در نرخ های اعلامی بعدی قیمت آنها افزایش یافت.

 امروز در بازار متشکل ارز، هر دلار با نرخ ۲۷  هزار و  ۱۶ تومان و هر یورو با نرخ میانگین  ۳۱ هزار و  ۱۷۶ تومان معامله شد.

اما هر دلار در بازار آزاد نیز افزایش یافت و در حدود قیمتی ۲۷ هزار و  ۶۴۰ تومان معامله شد. گفتنی است دلار پیش از این نیزدر بازار آزاد، در کانال ۲۷ هزار تومان معامله می شد.

کد خبر 633988

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha