مجموع نظرات: ۳۲
دوشنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
۰ نفر

پروازهای تبریز با فرودگاه‌های ترکیه، پرترددترین مسیر بین المللی شرکت فرودگاه‌های ایران را به خود اختصاص داده است.

فرودگاه

به گزارش همشهری آنلاین، با کاهش همه گیری کرونا ، پروازهای فرودگاه بین المللی تبریز هم افزایش پیدا کرده و یکی از پر طرفدارترین پروازها ، به مقصد فرودگاه های کشور ترکیه و استانبول بوده است.

پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شد که با شیوع کرونا این پروازها کاهش پیدا کرده اما اکنون مسئولان فرودگاهی تبریز از افزایش پروازها واز جمله به مقصد آنکارا  در روزهای آتی خبر می دهند.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی در همین زمینه  گفت: پروازهای مسیر تبریز - آنکارا از ۹ آبان از فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی برقرار می‌شود.

رامین آذری ادامه داد:پرواز تبریز - آنکارا توسط شرکت هواپیمایی ترکیش انجام می شود و طبق برنامه اعلام شده روزهای یکشنبه هر هفته ساعت ۱۵ وارد فرودگاه تبریز شده و ساعت ۱۶ تبریز را به مقصد آنکارا ترک می کند.

وی با اشاره به پروازهای مسیر استانبول، ازمیر و ایروان از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، اعلام کرد: با برقراری پرواز تبریز - آنکارا، تعداد مسیرهای بین المللی فرودگاه تبریز به چهار مسیر افزایش می یابد.

آذری، خاطرنشان کرد: مسیر تبریز - استانبول در نیمه نخست سالجاری عنوان پرترددترین مسیر بین المللی شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد:  فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز  به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری ، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی   فعالیت گسترده ای دارد.

کد خبر 633947

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 28
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آریا IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۴
    24 59
    تبریز فرودگاه بین المللی داره بوشهر با این همه ثروت نه خدایی زیادی مسخره اس
    • DE ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      6 2
      اگر جغرافیایی به اسم ایران هنوز وجود داره مدیون تبریزه بوشهر خیلی زیباست اما مقابل تبریز جریان پدر و فرزندی هست
    • پژمان تهران GE ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      8 3
      اذربایجانشرقی و غربی بیشترین منابع و دارند و همش به کرمان و یزد و اصفهان ارسال میشه . بخاطر نزدیکی به کشورهای منطقه فرودگاهش بیشتر توچشم میاد ...اینم سنگین میاد بهتون؟ بعدم خودتونو باتبریز مقایسه نکنید
    • رسول IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      14 2
      داداش، تبریز جزء ۵شهر بزرگ ایرانه ؛ شما بوشهرو با تبریز مقایسه میکنی؟؟؟