کاشت ابرو به عنوان یکی از روش‌‎های دائمی پرپشت شدن دوباره ابروها امروزه مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است. به گونه‌‎ای که افرادی که از سایر روش‌‎ها چون تاتو و هاشور و... نتیجه‎‌ی مطلوبی دریافت نکردند با انجام کاشت، تغییرات بسیار خوبی را در چهره و پرپشت شدن ابروهای خود احساس می‌کنند.

image_7ebda3b489ebeb6714ab5f8f8d3541448ba3073b.png

کاشت ابرو یک عمل زیبایی است که در آن پیوند مو به ابروی شما منتقل می شود. کاشت ابرو با این هدف انجام می شود که این پیوندهای مو باعث رشد موهای جدید شود و شکل ابروها تغییر کند.در روش کاشت مو، شاخه های مو از محل اهدا کننده استخراج می شوند و در نواحی ابرو قرار می گیرند که رشد کمتری دارند.جالب است بدانید که تنها خانم ها کاشت مو را انجام نمی دهند، بلکه این روش در بین آقایان نیز بسیار رایج شده است.  اما با توجه به این که هزینه‎‌ی کاشت ابرو به نسبت به سایر روش‎‌ها بالاتر می‌‎باشد، نیاز است در خصوص انجام این عمل تحقیقات بیشتری صورت بگیرد تا مناسب‎‌ترین مرکز چه از لحاظ قیمت و چه از لحاظ کیفیت خدمات انتخاب شود. همچنین از آنجایی که با افزایش تعداد مراکز کاشت مو و ابرو در هر شهر، رو به رو هستیم می‎‌بایست هر متقاضی انجام کاشت در خصوص اعتبار این مراکز تحقیق فرماید تا بتواند بهترین نتیجه‎‌ی ممکن را از ابروی کاشته شده خود حاصل نماید.

ممکن است شما هم روش‎‌های متعددی از دارو و قرص گرفته تا انواع تاتو و هاشور و میکرو بیلدینگ را برای به دست آوردن دوباره‎‌ی موهای ابروی خود استفاده کرده‌‎ باشید اما با نتیجه‎‌ دلخواه و مطلوبی رو به رو نشده و حتی گاهی با ریزش بیشتر ابرو مواجه شده باشید. در چنین مواقعی بهتر است از انجام کارهای بیهوده دست برداشته و یک راست به سراغ النا کلینیک مرکز کاشت مو و ابرو بروید. در مراکز کاشت ابرو با انجام مشاوره‎‌های مفید قبل از جراحی که اغلب رایگان هستند، فرد از اطلاعات مخصوصی چون قیمت کاشت و میزان گرافت‎‌هایی که احتیاج دارد و یا این که حالت ابرویی که مناسب چهره‌‎ی وی است مشورت گرفته و پس از کسب اطلاعات و در نظر گرفتن عوامل مختلف و مطلع ساختن پزشک از سابقه‎‌ی بیماری‎‌های خود به تصمیمی قاطعانه در خصوص این امر دست ‎‌یابد.

آشنایی با کاشت ابروی طبیعی

به طور کلی کاشت ابرو به دو صورت مصنوعی و طبیعی صورت می‎‌پذیرد که در روش مصنوعی ابرو رشد نکرده و نمی‌توان در آن تغییراتی ایجاد کرد. این در حالی است که در کاشت ابروی طبیعی فرد می‌تواند با ابروی کاشته شده همانند قبل برخورد کند و آن را کوتاه کرده و یا به رنگ دلخواه خود در بیاورد. کاشت ابرو طبیعی همانند کاشت مو به یک منطقه‎‌ای تحت عنوان بانک مو احتیاج داشته تا پزشک با استفاده از موهای این قسمت گرافت‎‌های مناسبی را برای قرارگیری در ناحیه ابرو برداشت کند. مهم‎‌ترین قسمتی که به عنوان ناحیه‎‌ی بانک مو در این نوع کاشت عنوان می‌شود، موهای کناره‌ی گوش است که از لحاظ نحوه‎‌ی خواب و ظرافت و.. شباهت زیادی به موهای خود ابروی فرد دارند، می‎‌باشند.  پزشک با برداشتن تعداد گرافت‎‌های مشخصی بسته به نوع طراحی ابرو و مدلی که مشتری انتخاب نموده و پُری و خالی بودن ابروی او اقدام به کاشت ابرو از طریق یکی از روش‌‎های موجود در حال حاضر چون fut، sut، fit  نموده و ابرویی طبیعی با ظاهری زیبا را برای شخص به وجود می‌‎آورد.

کدام مرکز کاشت ابرو مناسب‎‌تر است؟

پس از آشنایی بیشتر با کاشت ابروی نیاز است در خصوص بهترین کلینیک کاشت ابرو تحقیق کرده و بر اساس ویژگی‎‌های آن به انتخاب مرکزی مناسب بپردازید تا از کاشت و چهره‌‎ی جدید خود که به واسطه‎‌ی کاشت ابروی مناسب چهره‌‎ی شما ایجاد شده تا سال‎‌ها رضایت داشته باشید.

بهترین قیمت کاشت ابرو طبیعی با ماندگاری بالا در النا کلینیک

  • مرکزی با متخصصین برتر؛ مراکز کاشت ابرویی که فاقد متخصص پوست و مو و زیبایی بوده از اعتبار کافی برخوروردار نمی‎‌باشند چرا که یک پزشک پس از قبولی در تخصص، سال‌‎ها بر روی موضوعات متفاوت کارکرده و بر اساس دانشی که در حوزه‎‌ی کاری خود به دست آورده اقدام به انجام جراحی‎‌های حساسی چون کاشت ابرو و مو می‎‌نماید. از این‌رو مرکزی برای کاشت ابروی خود انتخاب کنید که اولاً پزشکان متخصصی در آن حضور داشته باشند و ثانیاً این متخصصین از تجربه و مهارت کافی در انجام جراحی برخوردار باشند که اطلاع از مهارت و تجربه پزشک از طریق مشاهده‎‌ی نمونه‎‌کارهای وی و یا صحبت با مراجعین و یا حتی صحبت با پزشک در حین مشاوره قبل از انجام جراحی مشخص خواهد شد.
  • استفاده از جدیدترین و بهترین تجهیزات؛ پیشرفته بودن تجهیزات یک کلینیک می‌تواند نشان‌دهنده‌‎ی ارزش قائل شدن آن برای مراجعین خود باشد؛ چرا که تجهیزات مدرن در راستای کاهش درد بیماران و موفقیت بیشتر در جراحی تولید و عرضه می‌شود. همچنین تجهیزات جدید به نسبت نوع قدیمی خود دقت بیشتری را برای پزشک در هنگام قرار دادن و یا برداشتن تعداد مشخصی از گرافت‎‌ها حاصل کرده و در نتیجه احتمال خطا در جراحی را کاهش خواهند داد.
  • محیطی ارام و صمیمی؛ کاشت ابرو به هر حال یک نوع جراحی محسوب شده و استرس‎‌های خاص خود را به همراه دارد که این استرس با شلوغ بودن محیط کلینیک و یا بداخلاقی کارکانان بیشتر خواهد شد. بنابراین توصیه می‌شود که برای آرامش خود حتماً مراکزی صمیمی‌‎تر و آرام‎‌تر را انتخاب نمایید تا هم با استرس زیاد دچار مشکلات مختلفی در هنگام جراحی نشوید و هم این که بتوانید از کارکنان خوش اخلاق کلینیک مد نظرخود اطلاعاتی در خصوص مراقب‎‌های پس از جراحی و یا سؤالاتی که ممکن است چند روز پس از جراحی برایتان ایجاد شود را بپرسید.
  • مرکزی با خدمات بهتر و قیمت مناسب‎‌تر؛ در حقیقت درست است که یک متخصص برای کسب مهارت، تجربه و دانش، زحمت کشیده و برای راه‌اندازی کلینیک هزینه‎‎‌های بسیاری را متحمل شده اما با وجود تمام این‎‌ها می‌‎بایست هزینه کاشت ابرو و دیگر خدمات خود را با قیمت مقرون به صرفه‎‌ای به مراجعین ارائه کند. با این وجود این باید بدانید هزینه کاشت ابرو به بسیاری عوامل از جمله مهارت پزشک، اعتبار کلینیک، روش مورد استفاده برای کاشت و تعداد گرافت های لازم برای پیوند بستگی دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود حتماً به مراکزی که قیمت‎‌های مصوب را  با بهترین کیفیت ارائه می دهند، مراجعه کنید. برای اطلاع از هزینه کاشت ابرو طبیعی و کلیه عوامل تاثر گذار بر آن روی لینک زیر کلیک کنید :

https://elenaclinic.com/fa/مقالات/هزینه-کاشت-ابرو

بهترین قیمت کاشت ابرو طبیعی با ماندگاری بالا در النا کلینیک

قیمت کاشت ابرو در النا کلینیک چه مقدار است؟

قیمت کاشت ابرو در مواجه با موارد مختلف، متفاوت بوده و نمی‌توان یک قیمت کاملاً ثابتی را برا آن عنوان کرد. در حقیقت عوامل متفاوتی چون تعداد گرافت‎‌های مورد نیاز، نیاز به ترمیم  و... بر روی قیمت نهایی کاشت در این کلینیک تأثیرگذار است و هر شخص می‎‌بایست پس از انجام مشاوره و ویزیت توسط پزشک از قیمت کاشت ابروی خود اطلاع یابد.

جهت انجام مشاوره برای کاشت ابرو طبیعی و انجام جراحی کاشت توسط النا کلینیک می‌توانید به آدرس https://elenaclinic.com مراجعه نمایید. این مرکز با اتکا به تجربه‌‎ای که با انجام هزاران عمل موفق حاصل شده و همچنین به واسطه‎‌ی به کارگیری مدرن‌‎ترین دستگاه‎‌های روز دنیا در زمینه‎‌ی انواع خدمات زیبایی و سلامتی در خدمت شما عزیزان می‌‎باشد. یکی از هدف‎‌های این مرکز ارائه خدمات زیبایی در محیطی صمیمی با رعایت اصول نوین پزشکی می‌‎باشد.

کد خبر 633923

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha