تیم فاینورد در شب گلزنی علیرضا جهانبخش در پایان دور سوم لیگ کنفرانس اروپا از سد حریف آلمانی عبور کرد.

جهانبخش

به گزارش همشهری‌آنلاین، فاینورد که علیرضا جهانبخش را در ترکیب داشت، موفق شد در ورزشگاه دکوئیپ با نتیجه ۳ بر یک برابر یونیون برلین به پیروزی رسد تا صدرنشین گروه E لیگ کنفرانس اروپا بماند.

علیرضا جهانبخش که از ابتدا در ترکیب این تیم هلندی قرار داشت، موفق شد در دقیقه ۱۱ اولین گل بازی را به ثمر برساند و تیمش را پیش بیندازد. در ادامه، برایان لینسن (دقیقه ۲۹) و لوئیز سینیسترا (۷۶) برای فاینورد گلزنی کردند. تک گل یونیو برلین را در دقیقه ۳۵، آوواینی به ثمر رساند.

با رقم خوردن این نتیجه، فاینورد در پایان دور سوم و با ۷ امتیاز در صدر قرار گرفت. یونیون نیز با ۳ امتیاز، قعرنشین نام گرفت.

در سایر دیدارها، رُم در نروژ به مصاف تیم بودو گلیمت این کشور رفت و با شکست ۶ بر یک تحقیر شد. بوتیم در دقایق ۸، ۵۲ و ۸۰، پاتریک برگ در دقیقه ۲۰، سولباکن در دقیقه ۷۱ و پلگرینو در دقیقه ۷۸، دروازه جالوروسی را گشودند و پرس در دقیقه ۲۸، تنها گل رُم را به ثمر رساند.

شاگردان مورینیو با این شکست سنگین، با ۶ امتیاز به رتبه دوم جدول گروه C سقوط کردند و نماینده نروژ با ۷ امتیاز، به صدر جدول گروه راه یافت.

در گروه G، تاتنهام مهمان ویتسه دانمارک بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. ماکسیمیلیان ویتک در دقیقه ۷۸ برای ویتسه گلزنی کرد تا این تیم با ۶ امتیاز، به جایگاه دوم جدول صعود کند. تاتنهام هم در رده سوم جدول گروه ایستاد.

کد خبر 633425

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha