تیم فاینورد شب گذشته موفق به شکست تیم یونیون برلین در رقابت‌های لیگ کنفرانس اروپا شد و تیم فوتبال دیناموزاگرب موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد راپیدوین بگذرد.

لیگ اروپا

به گزارش همشهری‌آنلاین، در چارچوب دیدارهای هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا در گروه E تیم فاینورد هلند در شرایطی که علیرضا جهانبخش را جزو فهرست نفرات خود نداشت، از ساعت ۲۳:۳۰ پنج‌شنبه شب در المپیا استادیوم به مصاف یونیون برلین آلمان رفت.

یاران جهانبخش که در سه دیدار دور رفت لیگ کنفرانس اروپا یک تساوی و دو برد پیاپی داشتند، در بازی مقابل یونیون برلین موفق شدند روند موفقیت‌آمیز خود را دنبال کنند و یک پیروزی دیگری را جشن بگیرند.

تیم فوتبال فاینورد در دیدار خارج از خانه مقابل یونیون برلین و در حالی که حریف آلمانی‌اش دو اخراجی در لحظات پایانی داد، به پیروزی ۲ بر یک دست یافت تا ۱۰ امتیازی شود و در صدر جدول لیگ کنفرانس اروپا بایستد و در آستانه صعود به مرحله حذفی قرار بگیرد.

پیروزی حیاتی دیناموزاگرب مقابل راپیدوین

در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ فوتبال اروپا از گروه H تیم فوتبال دیناموزاگرب کرواسی میزبان راپید وین اتریش بود و ناسمولنر در دقیقه ۸ بازی توانست برای راپیدوین گلزنی کند، اما خیلی زود برونو پتکوویچ بازیکن دیناموزاگرب بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه ۲۴ بازی نیز کومنن آندریچ باز هم برای دیناموزاگرب گلزنی کرد و بازی با نتیجه ۲ بر یک در نیمه اول به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی نیز یوسیپ شوتالو در دقیقه ۸۳ گل سوم را وارد دروازه راپیدوین کرد تا زاگربی‌ها با نتیجه سه بر یک مقتدرانه در یک دیدار خانگی به پیروزی برسند.

صادق محرمی، ملی پوش تیم فوتبال کشورمان در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی دیناموزاگرب قرار داشت و در دقیقه ۸۹ استفان ریستوفسکی به جای او وارد میدان شد.

در جدول این گروه وستهام با ۱۰ امتیاز در جایگاه اول دیناموزاگرب با ۶، خنک با ۴ و راپیدوین با ۳ امتیاز در جایگاه دوم تا چهارم قرار دارند.

کد خبر 635911

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha