مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید و سابق منطقه ۱۰ پایتخت با حضور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در سالن جلسات ساختمان ستادی منطقه برگزار شد.

شهردار منطقه 10

در این مراسم، حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با تبریک هفته وحدت گفت: «پیام انتخاب آقای شرفی به عنوان شهردار جدید منطقه ۱۰ آن است که نگاه ما به درون و به بدنه شهرداری تهران است. پرسنل و بدنه شهرداری باید بدانند که امکان ارتقای برای آن ها وجود دارد و زمینه آن فراهم است.» 
او کادرسازی را از نیازهای اصلی کشور دانست و اظهار داشت:« شهردار جدید منطقه باید کادرسازی را جزو برنامه های محوری خویش قرار دهد.» 
در این مراسم همچنین شهردار سابق منطقه ۱۰ به همزمانی آغاز به کار خود با شیوع بیماری ناشی از ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و افزود:« روزی که من مسئولیت شهرداری منطقه ۱۰ را برعهده گرفتم، با همکاری ناحیه مقاومت بسیج مقداد، شورایاری ها، و همکارانم، ضدعفونی معابر و اماکن را به صورت شبانه روزی آغاز کردیم. در این چارچوب، توانستیم با مدیریت درست و برنامه ریزی کوتاه مدت، اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهیم.» 
«مجید رباطی» شهردار جدید منطقه ۱۰ را از مدیران کاربلد و متخصص بدنه شهرداری تهران دانست و اظهار داشت: « رضا شرفی می تواند آرامش را در مناطق و محله های منطقه تهران حاکم کرده و زمینه توسعه را بیش از پیش در این منطقه فراهم کند.»
«رضا شرفی» شهردار جدید منطقه ۱۰ هم در ادامه مراسم با قدردانی از خدمات انجام شده از سوی «مجید رباطی» شهردار سابق منطقه و سابقه دیرینه دوستی با او ادامه داد: «امیدوارم دستاوردهای حاصل شده در شهرداری منطقه را صیانت و در مرحله بعد بتوانیم گام های رو به جلو برداشته و دستاوردهای جدیدی را خلق کنیم. دستیابی به این مهم، بدون حمایت ارکان مختلف شهرداری و منطقه قابل انجام نیست.» 
شهردار جدید منطقه در تشریح نقشه راه فعالیت خود تصریح کرد: « نقشه راه فعالیت من در شهرداری منطقه ۱۰، در قالب برنامه فاخر آقای زاکانی و در راستای تحقق آن است. البته این نقشه در ادامه کارهای آقای رباطی است و امیدوارم موجب تقویت و بهبود امور شود.» 


 

کد خبر 633207

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha