شهردار جدید منطقه 10 در مراسم معارفه اش مهم ترین اولویت کاری خود را تلاش برای حفظ سلامت فردی پرسنل و شهروندان برای پیشگیری از انتشار بیماری «کرونا ویروس» عنوان کرد.

معارفه شهردار منطقه 10

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : مراسم معارفه شهردار منطقه 10 با حضور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و هیات همراه،معاونت های هشتگانه ، مدیران و شهرداران نواحی سه گانه در ساختمان ستادی منطقه 10 برگزار شد. در این مراسم معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با قدردانی از خدمات مدیران قبلی، « مجید رباطی» شهردار جدید منطقه 10 را یکی از نیروهای باسابقه، خوشنام و پاکدست معرفی کرد و گفت :« امیدوارم شهردار جدید برای  تحقق خواسته های شهروندان تلاش کند و با مدیریت و برنامه ریزی بهینه علاوه بر ارتقای سطح بهداشت و سلامت فردی پرسنل و شهروندان در شرایط موجود گام های موثری در کسب درآمدهای پایدارهای منطقه  10 بردارد.»


« شاپورر ستمی» همچنین با اشاره به کمبود سرانه فضای سبز در منطقه 10 خواستار تلاش مضاعف مدیران شهری منطقه شد تا شاهد تغییرات و تحولات چشمگیری در منطقه برای توسعه و ارتقای فضای سبز باشیم.
همچنین در ادامه این مراسم شهردار منطقه 10 با اشاره به رویکرد و سیاست های مدیریت شهری، مهم ترین اولویت کاری خود را سلامت فردی پرسنل و شهروندان دانست و خواستار فعالیت شبانه روزی و مستمر عوامل اجرایی در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا شد.

شهردار سابق منطقه 10 به همراه چند تن از مدیران این منطقه در پی شایعاتی مبنی بر تخلف اداری گسترده هفته گذشته بر کنار شد.

کد خبر 490823

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha