مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۷:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون امور مناطق سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: با پایان کار نصب پلاک‌های جدید املاک شهر تهران حداکثر تا پایان آبان، همه املاک مسکونی و تجاری پایتخت شناسنامه دار می‌شوند.

مهدی گلشنی در باره علت تاخیر اجرای طرح نصب پلاک‌های جدید در شهر تهران افزود : با توجه به اجرای این طرح درسه مرحله شناسایی، آماربرداری و ساخت و نصب پلاک، این تاخیر در پروسه ساخت ایجاد شد. این مشکل برطرف شده است و سعی داریم طرح را تا پایان ابان به پایان برسانیم. [املاک پایتخت شناسایی می‌شود]

وی با بیان اینکه قرار است در اجرای طرح تعویض پلاک‌های املاک مسکونی و تجاری و تعویض آنها با پلاک‌های جدید یک میلیون و 400 هزار پلاک نصب شود گفت: حدود صد هزار پلاک نصب شده و 500 هزار پلاک هم دراختیار مناطق مختلف قرار گرفته است که حداکثر تا پایان مهر کار نصب آنها به پایان می‌رسد و بقیه پلاک‌ها نیز تا پایان آبان نصب می‌شود.

معاون امور مناطق سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: نصب پلاک ها در مناطق 8، 14 ، 18 ،‌19 ، 21 از حدود دو هفته گذشته آغاز شده است و از این هفته درمناطق 3 ، 6 ، 7 ، 10 ، 11 ، 15 و 22 اغاز و به زودی در دیگر مناطق نصب می‌شود.

گلشنی هزینه اجرای طرح تعویض پلاک‌های املاک شهر تهران را حدود سه و نیم تا 4 میلیارد تومان بیان و تصریح کرد‌: پلاک‌های جدید در مقایسه با پلاک‌های قدیمی،‌ سه کادر پلاک، کد شناسایی ملک و کد پستی ده رقمی دارد و جنس شماره پلاک از شبرنگ و در شب قابل مشاهده است.

سازمان زیباسازی طرح تعویض پلاک‌های مسکونی و تجاری پایتخت را از اردیبهشت امسال در سه مرحله شناسایی، ساخت و نصب پلاک‌ها آغاز کرده است و طبق گفته‌های معاون امور مناطق سازمان زیباسازی قرار بود نصب این پلاکها تا پایان مرداد به پایان برسد.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری تهران در این باره گفت: تاخیر در نصب پلاک‌های آبی املاک تجاری و مسکونی پایتخت از جانب این سازمان نبوده است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الله ملاصالحی علت این تاخیر را ناشی از تولید و ساخت پلاک‌ها دانست و افزود: سازمان زیباسازی هزینه ساخت پلاک‌ها را کاملا به تولید کننده پرداخت کرده ولی به علت اینکه تعداد تولید‌کنندگان و ظرفیت تولید محدود است، تحویل پلاک‌ها با سه ماه تاخیر مواجه شده است. با تحویل پلاک‌ها بلافاصله کار نصب آنها در مناطق آغاز می‌شود.

رئیس سازمان زیباسازی همچنین در خصوص طرح پیاده‌راه‌سازی آزادی -انقلاب افزود: این طرح به طول 20 کیلومتر رفت و برگشت اول مهر آماده تحویل می‌شود و فقط مرمت‌های جزئی آن باقی می‌ماند.

ملاصالحی با بیان اینکه در اجرای این طرح ضمن قرارداد با 16پیمانکار، خیابان آزادی تا انقلاب (پل چوبی) در 16قطعه بهسازی می‌شود گفت: ساماندهی و ارتقاء کیفیت مبلمان شهری، تسهیل در رفت و آمد کم توانان جسمی، ارتقای سطح کیفی زندگی و آسایش و تداوم حرکت عابر پیاده از جمله مزایای اجرای طرح بهسازی پیاده راه آزادی -انقلاب است.

کد خبر 63299

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز